De theorie is dat als je dicht op de eisprong het doet dat je dan een verhoogde kans op een jongen hebt. Hier is dat 2 keer zeker waarheid geworden. Deze surprise baby, blijkt uit de echo, zou ook verwekt zijn op de dag van ovulatie. En dus misschien weer een jongen Bij wie klopte de theorie niet en heeft toch een meisje gekregen terwijl zij verwekt is op de dag van ovulatie?
Hier klopt de theorie niet.. k weet precies wanneer mijn eisprong was (ovulatie testen gedaan) en ik krijg toch echt een meisje.. is al 3x bevestigd
op eisprong sex gehad en zie: weer een jongen Schijnt te komen omdat mannelijke zaadcellen sneller zijn dan vrouwelijke, vrouwelijke daarintegen leven weer langer.
Hier ook 2 keer een jongen doordat we het gedaan hebben op de dag van ovulatie (getest met ovulatietesten). En ik denk dat deze derde dan ook weer een jongetje wordt
bij mij klopt het niet. Bij mij zijn de eerste 2 van voor de eisprong en beide jongens. Mijn meisje was na de eisprong en was een meisje!
ik heb mn ei gevoeld en geklust. Het is een kleine meid en volgens de termijnecho enz is t ook precies t eiweekend geweest dus hier klopt ie niet
Hier dag voor en dag na eisprong seks gehad (gerichter kan niet) en ik ben zwanger van een meisje. In mijn geval klopt de theorie dus niet
op woensdag was mijn eisprong... op zondag en dinsdag en op woensdag hebben wij seks gehad... dit zou betekenen dat wij een jongetje zouden moeten krijgen.... ( wat overigens bij zoonlief wel klopte) maaar wij hebben dus op zondag seks gehad.... de meisjes blijven langer leven dan de jongens.... dus de meisjes van zondag.... liggen woensdag op dag van de eisprong gewoon heel liefelijk te wachten tot het eitje springt..... en die zijn er dus veeeel eerder dan de jongens die op woensdag pas beginnen met zwemmen. ik denk dat wanneer je echt een paar dagen voor eisprong of op de dag van de eisprong seks hebt en verder niet... dat je dan pas kunt zeggen of zo'n theorie klopt.
Hoi hoi, Hier klopt de theorie niet.... de dag van eisprong sex gehad en we krijgen een meissie! Groetjes, Kiki
Als de theorie wel klopt zouden vrouwen die via IVF of IUI dan meer kans moeten hebben op een jongen toch? Alle mensen die ik ken die zo zwanger zijn geworden hebben meiden gekregen. Ik heb geen idee wanneer we nu geklust hebben maar weet ook nog niet wat het wordt.
Nee want daarbij gaat het niet om de snelste zwemmers of de langstlevenden. Bij IVF wordt buiten de baarmoeder bevrucht en bij IUI wordt al het zaad rechtstreeks tegen de ei gehouden en daarop gespoten. Alle zaadjes die zowel het meisjes gen of jongetjesgen bevatten worden tegelijk er op los gelaten. Hier klopt de theorie overigens ook. Geklust op het moment van de eisprong.
Hier klopt het ook op de dag van ei gedaan en een jongen. De volgende weten we pas over 8 weken... Maar die is twee dagen en op de dag..dusss?
Zou het dan zijn dat ik 2 jongens krijg? Ik ben zwanger van een 2ling, heb als t goed is 4 mrt mn eisprong gehad en 5 mrt hebben we geklust (6 & 7 mrt ook) Maar als de snelste bij de eitjes zijn zou het betekenen dat ik 2 jongens ga krijgen of heb ik het verkeerd? Ben benieuwd, ga het as do alvast vragen bij gyn of hij het al kan zien
Bij mij klopt de theorie ook. Bij de eerste geklust op dag van eisprong en is een jongen geworden. De tweede geklust 2 dagen voor eisprong en is een meisje.
Als het goed is hebben wij 2 dagen ervoor en de dag erna (of op de dag zelf weet ik niet precies) geklust. Maarja als de meiden al aan het wachten waren konden die toch sneller zijn of niet haha
Ik denk dat de kans groter is dat het meisjes zijn. Als je vrijt na je eisprong is de kans weer groter op een meisje, google maar is op O+12. Maar goed, het blijft speculeren he!
Ik denk dat het allemaal maar onzin is. Het kan best zijn dat er iets meer kans is op een jongetje bij seks vlak voor de eisprong, maar die kans is maar een heel klein beetje groter. Denk ik