we did it!! we hebben de who en unicef adviezen gehaald ik heb mn goal gehaald en zijn r zelfs een paar daag voorbij eerst ging ik voor de eerste dag, toen 6 wk, toen 3 mnd toen 6 mnd, nah vooruit 9 mnd, ach op naar een jaar .... en zo verder nooit gedacht dat ik mn manneke 2 jaar zou kunnen voeden! alle tegenslagen op onsteking en spruw na heb ik onder vonden door mn eigen giga hormoonproblemen en zijn maag problemen en vele ziek zijn daardoor ook altijd nachtvoedingen gehad, dit probeer ik sinds paar weken wel zo min mogelijke en alleen in 'nood' er is geen druppeltje kunstvoeding aan te pas gekomen, keihard geknokt tegen productie ellende met mn grote vriend genaamd de kolf enorme baal momenten gehad, gejankt gegild waar ik aan begonnen ben.... bij mn dochtertje hele slechte start ermee gehad en nooit goed op gang gekomen en met 5 mnd wilde ze niet meer want ik had niets meer en ik alle negatieve van de buitenwereld ook over me heen heb gekregen ook van eigen familie, waarin ik t voor elkaar heb gekregen dat het nu 'normaal' is..... ik was de eerste die bv ging geven ik zou stoppen met 2 jr....... maar krijg t op t moment echt niet verder afgebouwd, hij wilt nog zo graag, en vind t ook wel even best, wel ben ik gestopt met t bijkolven om productie bij te benen en laat dat los en dan zien we wel wat de gyn zegt eind april de eerste slok & moe van zn verjaardag het is absoluut het natuurlijkste en het beste en het mooiste!! maar absoluut niet vanzelf sprekend Bekijk bijlage 315813 Bekijk bijlage 315814 Ps: heb nog 15 ltr in de vriezer dus hij kan nog effe als hij wilt
Diepe buiging voor jou dame! Wat goed dat je zo hebt doorgezet, en wat fijn dat je je kind zoveel goeds hebt kunnen geven. Wat een prachtige foto's!
Wat goed zeg!! Hoop dat ik het ook zo lang vol hou! Heb trouwens alleen de eerste 3 weken lastig bevonden doordat ze gelijk een tepelkloof had gemaakt. Vind het het fijnste wat er is, helemaal haar blik als ze ziet als ze mag drinken. Zo mooi! Moet zelf ook nog niet aan fv denken.
Wat super goed van je! Echt een doorzetter zo te lezen! Wauw, nog 15 liter in de diepvries... haha. Geniet er nog van zolang het nog gaat!
Goed van jullie , gefeliciteerd en leuk dat je dit zo deeld hier...ik zat net n beetje te balen, zere tepel...gebroken nachten al 10 maanden... maar ook trots en mooie momenten samen
Super gedaan! Het is niet altijd even makkelijk,ik weet er alles van. ..Niet alleen als ze piep zijn is het mooi, nu ook nog...mijn zoon is 22 maanden en wil opeens weer lang drinken...ik ga er nog in mee
zere tepels en kloven... oefff had ook wel door homoonsveranderingen alsof t dinken mes en naaldsteken was, aantal keer spruw gedacht maar dit bleek t echter niet te zijn je leerd geduld hebben en je grenzen te verleggen heb heel veel bv foto's en ze blijven speciaal
Gefeliciteerd, geweldig! Prachtige foto's ook. Ik hoop dat wij ook de 2 jaar gaan halen... nu op weg naar 1 jaar, en ik ben ook supertrots dat ze nooit iets anders heeft gedronken dan mijn melk!