Ik ben nu 15 weken zwanger van de eerste en vroeg me af of het mogelijk is dat je die kleine al voelt schoppen. Ik zat namelijk net even lekker op de bank en voelde een plopje in m'n buik. Ik weet (bijna) zeker dat het anders voelt dan m'n darmen. Kan dit al zo snel of verbeeld ik het me toch?? Liefs
Kan hoor, ik voelde ons meisje ook al met 15 weken, terwijl ze zeggen dat je het bij de eerste meestal pas vanaf 20 weken voelt.
Een plopje kan heel goed je kleintje zij.........al is het wel heel vroeg. Ik voelde mijn meisje met 16wkn voor het eerst...........dus het kan heel goed
Ik voelde mijn knulletje ook rond die tijd. Kan inderdaad heel goed, vooral als je rustig zit en als de placenta aan de achterkant ligt. Geniet er lekker van!!
Ik voelde het ook met 15 weken, leek op kleine spierkrampjes..erg leuk!!!! Maar zo nu na de 30 weken weet ik pas wat echt schoppen, draaien, bewegen is! haha dus geniet nog maar van dat geplop!!
Bedankt voor jullie reacties!! Genieten doe ik zeker, ook omdat ik me eigenlijk al die tijd goed gevoelt heb. Nu maar opletten of de plopjes meer gaan worden!!