28 weken en erge druk en pijn op litteken keizersnede

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lovecouple, 28 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    Hallo dames,

Zijn er meerdere meiden die eerder een keizersnede hebben gehad en die nu bij een 2e zwangerschap last daarvan heb?

Ik ben nu bijna 29 weken zwanger en ik heb al een paar weken last van mijn litteken, eerst dacht ik dat het bekken pijn was maar het is toch echt mijn litteken. ik kan moeilijk lopen, geen verre afstanden lopen en niet lang lopen want dan doet het echt pijn. ook als ik soms alleen maar heb gezeten en ik moet opstaan doet het pijn. En ook op bed als ik wil keren dan doet het echt zeer.

Ik heb zelf ook al een afspraak gehad bij het ziekenhuis voor eventueel weer een keizersnede, de gyn raadde mij aan om het af te wachten allemaal maar ik denk zelf omdat ik nu al zo veel pijn heb, dat ik een natuurlijke bevalling niet aan kan, ikzelf wel maar mijn litteken niet, en ik ben bang dat ik de 40 weken niet uit kan lopen omdat er nu al te veel druk is op mijn litteken, laat staan over een paar weken als ik nog dikker word.

Heeft iemand hier ervaring mee? heeft iemand ook hetzelfde mee gemaakt, en wat heb jij gedaan tegen de pijn en heb je ook eerder een keizersnede gehad of??

Deel Deze Pagina