Zoooo vreselijk moe! 34 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloezem, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Ik ben zo moe!!
    Ik sta s ochtends op en met een halfuurtje zou ik zonder problemen mijn bed weer in kunnen. Ik weet het, laatste loodjes enzo maar dit is gewoon overdreven volgens mij!

Hebben meerdere mensen daar last van en hebben jullie tips?
    Afgezien van meer slapen dat is namelijk al mijn grootste bezigheid momenteel ;)

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik ben ongeveer net zo ver, maar heb hier niet zo'n last van.
    Ja ik ben wel sneller moe dan normaal, maar ik slaap nooit overdag en ga ook niet voor 23:00 naar bed.

Slaap je s'nachts nog wel goed of heb me gebroken nachten? Ik slaap nog prima, misschien scheelt dat?

Lijkt me best vervelend.. Zou er wel lekker aan toegeven, blijkbaar heeft je lichaam t gewoon nodig.

3. ikkiee

ikkiee Bekend lid

1 aug 2013
    760
    242
    43
    NULL
    NULL
    ik heb het heel mijn zwangerschap gehad
    ze dachten eerst mijn ijzer maar die is helemaal goed misschien moet je die even na laten kijken bij je verlos

succes met de laatste weekjes!

4. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je ijzer checken! Ik werk zelf nog 50% en ik merk dat ik echt na het aankleden en douchen weer terug verlang naar bed. Bleek dus een ijzertekort te zijn en krijg er nu tabletjes voor. Moet nog aanslaan, wordt tot nu helaas steeds minder...

5. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Ik probeer er niet aan toe te geven, soms sukkels ik weg op de bank voor een halfuurtje maar dat is echt zelden en s avonds lig ik rond 22.00 / 22.30
    Slapen doe ik als een roosje dus dat is het ook niet. Ik ga het inderdaad wel even vragen of ik op ijzer gecheckt kan worden.

6. Fleetwood

Fleetwood Bekend lid

24 okt 2013
    752
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sowieso wel aan je rust toekomen hoor Bloezem. Als je het nodig hebt om even een dutje te doen, moet je dat zeker doen. Ik doe een dutje omstreeks 13:00u tot ongeveer 15:00u, en dat helpt echt om de rest van de dag door te komen. Dan kan ik tenminste nog een wasje draaien en de was opvouwen en koken. En dan voelt het ook nog lekker aan mijn heupen, rug en bekken.

7. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    O, dit had ik ook kunnen schrijven! Ik sta op, kleed mezelf en dochter aan en zelfs als ik daarna niks doe ben ik om half 10/10 helemaal op. Zelfs mn armen optillen is dan teveel., ik zou dan zo weer kunnen slapen. 's middags ga ik mee op bed met dochter (mits ze slaapt) maar dat duurt voor mij vaak te lang. Morgen gaat dochter naar oma en blijft dan een nachtje slapen. Ik ga zoveel mogelijk rusten en slapen. Zal het wel nodig hebben ;) Ben je misschien net met verlof? Want daar wijt ik het bij mij aan. Dat was namelijk bij mn vorige zwangerschap ook: toen heb ik de eerste week na de start van mn verlof alleen maar geslapen (wrs te lang doorgewerkt) en daarna werd het wat beter.

Deel Deze Pagina