5 weken zwanger, bloedverlies en steken in onderste rib

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Peetj, 12 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Hey ladies,

Ik ben vandaag 5 weken zwanger, moet a.s. vrijdag naar de gyn (eigenlijk de nacontrole van de laatste curretage d.d. 3-7).
    Nu heb ik sinds gisterenavond een veegje helder bloed, dan weer wel en dan niet.
    Wat vage buik en rugpijn, maar dat lijkt mij normaal.
    Sinds vanavond af en toe gemene steken in mijn rib (links, onderste rib aan rugkant).
    Had vanmiddag al de poli gebeld, maar ik moet wachten tot vrijdag.
    Die steken, is dat iets om me zorgen over te maken?
    Heb overigens al 4 mk gehad (2 voor de zwangerschap van mijn zoontje en 2 sinds we voor een tweede proberen).
    Hoor graag van jullie, heb nachtdienst dus ik ben wakker ;)

2. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het kan heel onschuldig zijn, het kan komen door een moeilijke stoelgang, gesprongen adertje, goed doorbloedde baamoedermond etc.
    Zolang het niet met heftige krampen gaat.

Ik heb het rond de 10/ 11 weken gehad, ik was ontzettend bang. Mocht ook meteen komen voor controle, en er was gelukkig niets aan de hand. Ik had destijds ook erge obstipatie, en waarschijnlijk te veel druk gegeven.

Ik hoop voor je dat het lekker bij je blijft zitten!

3. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Bloedverlies hoeft idd niets te zeggen. Van alle zwangerschappen heb ik bij die van m'n zoontje het meeste bloed verloren.
    Gaat mij meer om die steken

4. heyhallo

heyhallo Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.834
    0
    36
    Vrouw
    Limburg
    Het hoeft idd niets te betekenen.

Maar ik snap niet waarom ze je niet eerder laten komen, gezien je voorgeschiedenis. Al is het maar om je gerust te stellen.

5. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Ik kreeg het antwoord dat het niet zodanig alarmerend was om eerder te komen.

6. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    Net de verloskamers even gebeld, over de pijn in m'n rib. Moet 2 paracetamol nemen en dan kijken hoe het gaat.
    Anders morgen de poli weer bellen als het aanhoudt.
    Als ze me weer afschepen moet ik er op staan dat ze me zien..

7. Peetj

Peetj Bekend lid

28 mei 2013
    753
    0
    0
    De gekke rib-pijn is nu wel. Vanmorgen lag ik wel bijna krom van de buikpijn aan de linkerkant.
    Bloedverlies verschilt heel erg, geen pijl op te trekken.
    Vandaag echo gehad, vruchtzakje met in de verte de dooierzak. Verder nog te vroeg om er wat van te zeggen. Over een week mag ik weer terug.

Deel Deze Pagina