Zelf ben ik bijna klaar met inzamelen en heb het ontzettend graag gedaan voor de andere dames die straks veel hebben aan mijn pipi Vindt het zelf erg goed dat vrouwen hieraan meedoen en daarom wilde ik graag een topic openen waar we onszelf op onze schouder mogen kloppen en ons een pluimpje mogen geven Dus bij deze ....dit topic is voor vrouwen die meegedaan hebben aan moeders voor moeders. Pluimpje voor jullie
Pluimpje voor iedereen inclusief mezelf! Ik vond het ook een hele kleine moeite waarmee je iets terug kunt doen voor anderen.
Ik heb ook mee gedaan met moeders voor moeders.. Mijn eerste zwangerschap niet omdat ik allerlei verhalen had gehoord dat het spul dat erin zit erg stinkt.. Mar ik vond het echt super meevallen en heb het graag gedaan.
Ja, dat dacht ik ook! Totdat ik een hg zwangerschap kreeg en alleen maar aan t spugen was... Ik moest het dus laten. Want alleen al denken aan die flessen en ik ging over mijn nek... Wel goed van jullie hoor dames! De eerste keer heb ik het wel vol kunnen houden inclusief spugen.
Hier volle 10 weken mee gedaan! Maar was toch stiekem ook wel erg blij dat het voorbij was. Pluimpje voor alle dames die mee hebben gedaan.. maar ook aan alle dames die hebben geprobeerd en dat het door redenen niet gelukt is om de volle weken af te maken! Pluim, pluim!
Ook volledig mee gedaan voor de eerste keer (en laatste want dit is laatste zwangerschap). Graag gedaan maar was wel heel blij dat het na dik 10 weken klaar was!
Ik doe er ook al vanaf t begin aan mij , pff vergeet alleen steeds die flessen voor de deur te zetten hahahah al de 2e keer marja hy geeft wel gewoon nieuwe dan maar wat Meer volgende week hahah
Doe sinds gisteren voor de tweede keer mee. Het is voor een goed doel. Heb zelf pregnyl moeten spuiten (voor iui en ivf) uiteindelijk toch via de natuurlijke manier zwanger geworden.