5 weken zwanger, bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mohtinus, 12 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkey16

monkey16 Lid

11 jan 2009
    19
    0
    0
    dag sunneke

bedankt voor je reactie
    inderdaad droom even helemaal weg, nu een week na de miskraam verlies ik nog steeds wat bloed, als dit er donderdag nog is wordt ik als nog gecurriteerd, ben alleen heel erg benieuwd hoe het nu met jou gaat , hopelijk kun je me goed nieuws brengen, hoe snel was jij na je miskraam de vorige keer weer zwanger dan

je mag me best op mijn prive mailen
    moniquenijmeijer@hotmail.com

liefs sterkte monique

2. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi iedereen,

ik wilde toch niemand dit hoopgevend verhaal onthouden... Zoals eerder gezegd heb ik dus al een week last van bruinverlies en zijn mijn symptomen verdwenen. Aangezien mijn vorige MK ook zo begon, was ik alle hoop al verloren, maar....
    Ben vandaag teruggegaan voor een echo, en we zagen een mooi kloppend hartje! Ik stond helemaal perplex, want dit had ik echt niet meer verwacht. Ben blijkbaar wel wat korter zwanger dan ik dacht, 6 weken en 2 dagen ipv 7 weken, maar ja, dat kan mss wel.
    Heb nu ook medicatie gekregen die wat zou ondersteunen,en die blijkbaar wel meer gegeven wordt om herhaalde MK te voorkomen (woon wel in België, heet hier Utrogestan). dit bevat het hormoon progesteron, dat je lichaam nu normaal ook zou moeten aanmaken om alles goed te laten groeien. Baat het niet, dan schaadt het niet, dus ben al direct aan het pillen geslagen!

Het wegblijven van de symptomen kan blijbkaar liggen aan hormoonschommelingen, de ene keer voel je je een tijdje goed,en dan opeens weer slecht. Kan dus allemaal... wist ik dus ook niet.

In ieder geval, het zullen spannende tijden blijven, maar we zullen niet meer te negatief proberen te denken he...

@Monique: hoe is het met je bloedverlies meid? Ik hoop zo dat een curettage toch niet nodig zal zijn....
    Om op je vraag te antwoorden hoelang het duurde voor ik weer zwanger was: gebeurde in de 2e ronde na de MK, dus vrijwel direct. Had dat ook niet gedacht hoor!

Aan iedereen hier veel succes, sterkte en hoop toegewenst op je wondertje, ik noem dat van mij alleszins al echt zo nu!

Liefs,
    Sunnyke

3. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Heel herkenbaar de verhalen hier en ik houd me maar vast aan het verhaal van sunnyke.
    Maandag moet ik voor een controle echo... ik blijf hopen op een kloppend hartje.

Deel Deze Pagina