hallo allemaal, ik ben nu 5 weken zwanger, en sinds vanmiddag heb ik bloedverlies, het is nu niet meer zoveel als vanmiddag, ik heb geen buikpijn en er zitten ook geen stolsels bij het bloed! ik heb net wel gelezen dat t mischien geen kwaad kan en dat het kan komen door te zwaar tillen, nu heb ik gister mijn dochter van 6 wel opgetild want die lag beneden te slapen op de bank en heb haar toen boven in haar bed gelegd. iemand hier ervaring mee en dat t dus toch geen kwaad kan en gewoon een goede zwangerschap is geworden? groetje een onzekere moeder
Hoi Luusje Ik heb hier geen ervaring mee, maar als je het niet vertrouw zou ik gewoon even de huisartsenpost bellen die zitten er immers niet voor niks. Wat ik wel weet is dat je gewoon alles kan doen en tillen hoor. Het kindje is zo klein en zit zo goed beschermt dat daar echt niks mee gebeurd. Ik sport nog vollop (squashen) en til gewoon mijn zware boodschappentassen, dus dat kan geen kwaad. Sterkte in ieder geval
Ja hoor, en ik heb een mooie zoon van bijna een jaar rond kruipen. Vier dagen bloedverlies gehad. En nu weer maar nu maak ik me meer zorgen, maar zit nu via spoed bij de gyn. Volgende week terugkomen. Kan alle kanten op meid. Anders even aankijken en vk bellen morgen. Sterkte.
bedankt, ik had idd de vk al gebeld en die zei dat ik het nu moet afwachten en dat ik volgende week een test moet doen en ze zei als ie dan positief is dan is t goed en as ie neg is dat t dan een miskraam is...... maar ik wacht t gewoon even af en hoop dat het bloed morgen weg is en dan bel ik maandag me huisarts gewoon even of toch de vk en dan wil ik gewoon een echo dan zien ze wel of er nog een vruchtje in zit ja of te nee......' ik ga nu lekker me bedje in want ik heb hoofdpijn en moe en me borsten doen ook gewoon zeer.....