5 weken zwanger en al 1 kilo aangekomen...!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sjoeke, 6 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    ...

2. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm, is iets mis gegaan met de verwerking volgens mij...:(

3. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Haha ik dacht al alleen ''....''?

Maar ik heb je berichtje gevonden ;)
    Gelukkig dat je in ieder geval niet meer bent aangekomen. Zo zie je maar hoe erg dat kan schommelen en wat is nou 2 kilo? Als je even goed naar de wc dan kan dat het verschil al maken haha.

Spannend zeg volgende week eerste echo. Ik heb hem pas 3 oktober.
    Logisch toch dat je je toch een beetje zorgen maakt dat heeft elke vrouw toch denk ik.
    En ik heb nu juist zoiets van.. oké ik heb al 1 gezonde dochter, maar het kan natuurlijk altijd fout gaan. Maar goed daar proberen we maar zo min mogelijk over na te denken hé.

Hoe oud zijn jullie andere kinderen? Zullen ze het goed doorhebben dat er nog een kindje komt?
    Onze dochter wordt in januari pas 2, dus die zal niet zoveel meekrijgen ;) Wel vindt ze baby's lief hahaha.

Ow en wat betreft die misselijkheid. Het is niet zo erg dat ik de hele dag loop te spugen ofzo. Meestal wel elke ochtend maar dat is dan meer gal en dan is de misselijkheid weg. En soms komt het overdag opzetten, maar ik merk wel dat als ik rustig ben dat het minder is dan dat als ik bijvoorbeeld een hele dag heb gewerkt. Maar ik heb er verder niet zoveel last van hoor. En die pillen willen ze je toch niet te lang aan hebben, dus dan heeft het toch geen nut. vorige zwangerschap 9 maanden lang misselijk geweest :(

4. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL

Oh, gelukkig dat je niet de hele dag misselijk bent. Rennie's kunnen trouwens ook erg opluchten...:)
    Onze oudste kids zijn 8(J) en 5(M) en maken de zwangerschap straks dus heel bewust mee. Ze hebben al heel vaak gevraagd om een broertje of zusje en nu wordt het dus werkelijkheid, als de echo tenminste goed is volgende week. Dan vertellen we het de kids ook direct :D.
    Ik zag dat jouw echo 1 dag later is dan de mijne, spannend hoor!! Je dochter zal er ongetwijfeld dingen van mee krijgen. Ik nam onze oudste altijd mee naar de vk voor de controles, hij mocht dan altijd op het knopje van de doptone drukken en dat weten ze op een gegeven moment vanzelf als je verteld waar jullie heen gaan:p. Hij weet het nu trouwens nog steeds :D. Een leuk boekje op de voorbereiding van een nieuwe baby vind ik , Kleine Pluis, van Nijntje. Súper leuk boekje..
    Hoe gaat het trouwens met je buikje? Passen je broeken nog een beetje?

Ik weet niet hoe het precies werkt, maar het lijkt mij leuker om via privé berichtjes elkaar wat op de hoogt te houden. Raken we elkaar ook niet "kwijt".....

5. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    Meid toen ik stopte met roken ben ik binnen 1 jaar 22 kilo aangekomen :$ en toen was ik niet eens zwanger! Dus die paar kilo is echt niet erg! Gewoon gezond en met mate blijven eten!

6. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Goed idee!
    Ik heb je een prive berichtje gestuurd ;)

7. Mama Jude

Mama Jude Actief lid

4 sep 2012
    210
    1
    0
    Midden Nederland
    Ik dacht er ook aan dat je gewicht altijd wel wat schommelt en dat je nu gestopt bent met roken.

Complimenten!! Gezond eten en stoppen met roken!! Dat is wat je kindje nodig heeft.

Geniet lekker van je zwangerschap!!!

8. sjoeke

sjoeke Lid

29 jun 2012
    69
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zeker goed bezig meiden. Dat gezonde eten zit bij mij nu helemaal in mijn systeem :D. Wat er nu niet aankomt, hoeft er later ook niet meer af ;)

Deel Deze Pagina