aloha meiden als eerste allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap wordt een spannende tijd voor ons,ben nu net 4 wk zwanger van ons 4e kindje en ben bloednerveus al zou je toch denken dat ik na 3 kids wel ongeveer kan weten wat me te wachten staat haha maar ben bij elk krampje,steekje of iets afscheiding aan het denken van oh oh het zal toch niet een mk worden ? hebben jullie dit nou ook? heb in het verleden al een mk gehad dus misschien dat het daar aan ligt en ben hier zo hartstikke blij mee, kan niet wachten totdat ik het hartje heb gehoord ! maar goed genoeg gezeurd meiden geniet van jullie zwangerschap en spreek jullie snel
Hoi Breezermys, Heel herkenbaar ... ik ben ook onwijs nerveus. Maar we zullen toch echt nog ff geduld moeten hebben. Maar, het gaat gewoon hartstikke goedkomen, of we nou stressen of niet, het verandert niks aan de situatie, dus dan kun je er maar beter van genieten ... hahaha .. makkelijker gezegd dan gedaan! Sterkte en ik voel met je mee! Dyaan
Hoi Gefeliciteerd en ik ben zwanger van de 2de maar ben ook steeds bang dat het fout gaat hoor nog wel erger dan bij de eerste raar he xx nathascha
ben ook zwanger van de 4e ik heb ook af en toe van die steken maar volgens mij kan dat geen kwaad gefeliciteerd