5 weken zwanger en barstende hoofdpijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door liedjepiedje, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je te weinig vocht binnen hebt gekregen duurt het vaak wel langer dan 1 dag veel drinken om van je hoofdpijn af te komen. bij mij duurt het vaak een dag of 3.

en paracetamol mag je echt wel gebruiken, heb ik ook gedaan rond die termijn.

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    meid, lekker paracetamol pakken!
    ik heb in de zwangerschap van mijn zoontje veel in eht ziekenhuis gelegen ivm vroege weeen en vroeggeboorte en ik kreeg daar regelmatig paracetamol. ik vroeg in eerste instantie ook of het geen kwaad kon, maar volgens de artsen in het zkh kon het absoluut geen kwaad.

ik had nu ook veel last van hoofdpijn in het begin en vorg hier aan de vk wat het kon zijn, ze zei dat ik meer moest drinken, 2 tot 3 liter per dag en dat ik gerust een paracetamol mocht nemen.

succes!

liefs rebbel

3. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb bij allebei m'n zwangerschappen aan het begin heel veel last gehad van hoofdpijn. Tot ttn week of 12 en toen was het ineens weg, ook niet meer teruggekomen. Volgens vk komt het omdat je lichaam zich moet aanpassen aan de nieuwe situatie, andere hormoonspiegels enz. Heb er nooit paracetamol voor genomen.

4. Lysette

Lysette Actief lid

22 jul 2009
    374
    12
    18
    The Big City
    Ben nu 6 weken en ook ik heb erge hoofdpijn.. Durfde er ook geen paracetamol voor te nemen... Eerst maar eens meer drinken proberen en als dat niet helpt een pilletje... Echt niet fijn deze pijn...

Deel Deze Pagina