tweeling waarvan 1 miskraam.

Discussie in 'Miskraam' gestart door knutselmiep, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselmiep

knutselmiep Niet meer actief

Vandaag voor het eerst naar het ziekenhuis geweest i.v.m. zwangerschap van een tweeling.
    Kreeg ik gelijk een echo, maar helaas heeft er 1 van de 2 het niet gehaald.
    Een ontzettend dubbel gevoel om de 1 te zien spartelen en de ander die was veel kleiner en er was ook geen hartje meer..

Vorige week nog bij de VK geweest voor een tussentijdse echo, en daar bleek alles goed te zijn, en ze schatte beide kindjes zo rond de 3 cm (ze had er 1 opgemeten en de ander die lag er achter en ze had gezecht dat beide hartjes klopten,
    Nu had de geneacoloog vandaag het kindje opgemeten en ze had gezecht dat die wat niet meer leeft maar 2,5 cm is wat ik al vreemd vond.

Dus heb ik gevraagd hoelang het kindje al niet meer zou leven en ze schatte tussen de 1 en 2 weken in...

Nu ben ik zo boos en verdrietig tegelijkertijd, hoe had de VK mij kunnen zeggen dat het kindje 3 cm was en het hartje klopte en ze deden het heel erg goed en de overlevings percentage was 85% dat ze het zouden overleven en we konden al rustig tegen iedereen zeggen dat we een tweeling zouden krijgen..

Het was al schrikken dat we een tweeling zouden krijgen en probeerde er dan ook zo goed aan te wennen en eindelijk drong het door en dan zien we vandaag dat het mis was gegaan..

Volgende week moet ik weer naar de geneacoloog om te bekijken of mijn lichaam het wel af gaat stoten en om de ander in de gaten te houden..

Hoop dat het met de andere kindje alles goed gaat, maar toch is de angst om deze ook te verliezen juist nu groter geworden..

2. marjol

marjol Fanatiek lid

14 nov 2009
    1.881
    3
    36
    Gelderland
    Heel veel sterkte. Ik duim met je mee dat je andere kindje lekker blijft zitten en groeien.

Om je een positief verhaal te geven een kennisje van mij heeft dit ook gehad en zij heeft een mooi zoontje. Eigenlijk ook een van een tweeling.

3. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Heel veel sterkte toegewenst!

4. sepherine

sepherine Niet meer actief

Heel veel sterkte

Helaad herkenning , was ook zwanger van een tweeling waarvan 1tje het niet heeft gehaald

5. MamaZE

MamaZE Niet meer actief

Jeetje..heel dubbel inderdaad. Houd je aan het positieve vast dat deze goed blijft zitten.
    Sterkte..

6. GSSDJ

GSSDJ Fanatiek lid

19 okt 2011
    1.085
    137
    63
    Expediteur - Import
    Alblasserdam
    Hoi,

Ik was ook in verwachting van een tweeling.
    Wel van een twee eiige - tweeling.
    Met 7,5 week een miskraam gehad van 1 kindje.

Gelukkig alles goed gegaan met de andere

Ze is alweer 1 jaar!!

7. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook miskraam gehad. Ik denk dat die 3 cm wel kan kloppen want bij mij zeiden ze dat het vruchtje krimpt na het niet meer kloppen van het hartje............ Sterkte met plekje geven en probeer straks maar wel te genieten hoor.......

Deel Deze Pagina