Miskraam, innesteling of ongesteld

Discussie in 'Miskraam' gestart door MissyAms, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyAms

MissyAms Nieuw lid

13 jul 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    2 weken geleden heb ik mijn ovulatie gehad. ondertussen had ik alle verschijnselen die ik als zwangerschap herkende (van een eerdere zwangerschap). Pijnlijke borsten, rare eetlust etc. Nu kreeg ik gisteravond een bloeding, nadat ik de hele dag al een soort steekjes in mijn buik voelde. Ik zou pas morgen ongesteld moeten worden, en ik ben normaal zeer regelmatig ongesteld. Heb ik nu een miskraam gehad? of is dit een innestelingsbloeding? Hoe kom ik hier achter? Ik ben bang dat als ik een zwangerschapstest ga doen dat dit niet zoveel uitwijst. Als het een miskraam was, dan wijst die zwangerschapstest waarschijnlijk alsnog positief uit, vanwege de aangemaakte hormonen...

2. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    Ik denk dat je er vanuit kan gaan dat je gewoon ongesteld bent.. Je zou je ook af kunnen vragen wat je verder met een test nu opschiet..
    Als de bloeding anders dan anders verloopt ( milder en korter) zou je eventueel nog een test kunnen overwegen..

3. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Als het helder bloed is is het vaak gewoon ongesteld, bruin bloedverlies is vaak innesteling maar dat hoef je niet te krijgen.
    Of je een miskraam hebt gehad dat denk ik niet, denk echt dat je gewoon ongesteld wordt. Anders naar de huisarts als je maar 1 dag bloed ofzo?

4. Lieke86

Lieke86 Fanatiek lid

16 jun 2012
    4.789
    1
    38
    Zwemonderwijzeres
    Zuid-Holland
    Ik denk ook ongesteld of innesteling..maar ik heb geen innestelingsbloed gehad..heb daar geen ervaring mee..denk toch even de huisarts raadplegen of een testje doen eventueel?

Deel Deze Pagina