Ik ben 20 weken zwanger en heb sinds een paar dagen dat ik een raar gevoel krijg bij mijn blaas en dan ineens ontzettend nodig moet plassen. alsof de baby tegen mijn blaas trapt. ik vroeg me af of dit al kan zo vroeg? en zo ja blijft dat vanaf nu zo?
Ja hier regelmatig, alleen dan niet meer de voetjes want die liggen boven haha. Erg vervelend gevoel vind ik het maar goed kan er niks aan doen
jep.. wordt alleen maar meer.. straks hoef je niet meer te plassen omdat je moet maar omdat iemand tegen je blaas aan drukt
O echt waar... Had daar bij de eerste totaal geen last van!! moet dus maar de hele dag maandverband gaan dragen voor de zekerheid 😉
Bij mij vanaf een week of 22 ook gehad... Eerst alsof ie zn teentje uitstrekte in mn blaas om me te pesten, en later gewoon met twee voeten tegelijk vol er in voor mn gevoel. Op tijd plassen dus en niet uitstellen. Sinds een week ofzo nu gebeurt het niet meer, ik voel het iig niet meer. Volgens de gyn hangt ie al ondersteboven dus ben ik van het trappen in mn blaas af