5 weken zwanger en de hele dag door menstruatiekrampen/steken

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door AzA, 7 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AzA

AzA Niet meer actief

Hallo,

Nja de titel zegt het al. Ik ren al sinds gisteravond iedere keer naar de toilet om daar een bloedbad aan te treffen. Maar tot nu toe nog niets. Gelukkig!

Maar het voelt niet goed. De hele tijd steken, krampen die door lichten naar mn benen en rug. Een vaag branderig gevoel van binnen. Er is daar sowieso wat gaande.

Komt dit iemand bekend voor?

2. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Ik ben 4,5 week zwanger en idem. Heel veel menstruatiekramp en steken..Ben ook erg bang dat het alsnog mis gaat. Hopelijk krijgen we wat positieve verhalen.. Succes en gefeliciteerd :)

3. Lady88

Lady88 Actief lid

19 jan 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde liedje dames...

4. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ik had het ook tot een week of 5/6 en zie banner. Hoort erbij je baarmoeder is aan het groeien.

5. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Heb ik ook gehad zo erg zelfs dat ik dacht dat mijn menstruatie eraan zat te komen, gelukkig niet :D ik heb zelfs NU nog groei/banden pijn, is heel normaal het groeit en alles is heel doorbloed nu.

6. AzA

AzA Niet meer actief

Ik kan me niet herinneren dat ik dit zo heftig had bij mn zoontje. Ik wret wel cker dat dat niet zo was.

Ik loop de halve dag krom. Echt een rotgevoel.

7. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Thx hotsiflots stelt me enigszins gerust..

8. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    ik zit in het zelfde schuitje als jij! elk bezoek aan de wc wordt spannend.
    soms heb ik krampen en daarna weer niet. soms een steek hier en daar.
    we moeten het helaas afwachten. wanneer heb jij je eerste echo?

9. Hay Lin

Hay Lin Actief lid

16 jan 2016
    216
    10
    18
    Ik had het ook, tot ongeveer 7 of 8 weken, toen was het weg! Je baarmoeder groeit, en dat is waarschijnlijk wat je voelt.

10. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Heeeeeel herkenbaar! Bij mn goede zwangerschap gehad maar ook bij mn 4 miskramen. T zegt dus niet zoveel helaas! T hoort er iig allemaal bij. Je lichaam verandert en reageert daar al stekend en krampend op.

11. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

T hoort er echt bij hoor en zeker bij een 'volgende' zs is je bm wat gevoeliger. Je bm is aan het groeien en dat voel je als menstruatiekramp en de steken zijn vaak bandenpijn.

12. Dobbelsteen

Dobbelsteen Actief lid

1 jan 2016
    123
    11
    18
    Ik had ook krampen toen ik 5 weken zwanger was, achteraf denk ik de groei van mijn baarmoeder. Nu 18 weken en 1 dag en alles ziet er goed uit! Ik hoop voor jou hetzelfde, het kan heel goed dat het er bij hoort dus :)

13. Lady88

Lady88 Actief lid

19 jan 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is het nu meiden?
    Hier nog goed,af en toe wel hele lichte bruine afscheiding. Hoort dit erbij?

14. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Hier iets minder pijn, af en toe wat krampjes en steekjes, maar dat houdt kort aan. Wel flink pijn in mijn borsten gister, maar ik ga er van uit dat dat een goed teken is :)
    Beetje bruinverlies komt vaak voor, niet direct iets om je zorgen over te maken. Maar het bljft spannend he..

15. Lady88

Lady88 Actief lid

19 jan 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik had gehoopt dat als ik eenmaal zwanger zou zijn ik zo blij zou zijn. Eigenlijk zit ik alleen maar in spanning....

16. Buurvrouw31

Buurvrouw31 Actief lid

4 okt 2012
    441
    48
    28
    Utrecht
    Echt hier precies hetzelfde. De hele mmm hopen op dit moment dat ik eindelijk zwanger zou zijn, en nu worden de zorgen alleen maar groter.

17. Lady88

Lady88 Actief lid

19 jan 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een klein beetje rood bloed. Nu heel veel bruin verlies. Krampen.

Ik ga er vanuit dat t mis is :(

18. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.675
    807
    113
    Wat naar lady88! Kan je niet om een vroege echo vragen?

Hier ook zo af en toe krampen en steekjes. Ik had ook gehoopt dat kon gaan genieten van de zwangerschap. Maar ook nu maak ik me druk

19. Ikke1990

Ikke1990 Actief lid

6 dec 2015
    198
    1
    0
    Hoeft niet meid. Ik heb met 5 weken enorm krampen gehad en helderrood bloedverlies. Niet veel... maar het was er wel.. heb een echo laten maken en alles was in orde (voor wat er te zien viel!) Ik ben nu alweer 11 weken en 4dagen zwanger. Dus het zegt niets!
    Hou het in de gaten en anders even je verloskundige bellen.

20. Lady88

Lady88 Actief lid

19 jan 2015
    106
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ze doen geen echo, heb al gebeld. Ze willen de baarmoeder liever even met rust laten... Moet echt wachten tot de echo volgende week donderdag...

Deel Deze Pagina