Oh meid wat zenuwslopend. Wachten wachten..pfff Ben net gebeld voor een echo afspraak. Die is pas 30 maart...Dan ben ik 7wk5dg zwanger. Wat een domper, ik was echt uitgegaan van een week eerder! Nog langer in de stress
T is hier weer terug naar licht bruinverlies. Volgens mij, is het zo dat het bij een miskraam meer en meer word. Dus ik heb nog een beetje hoop. Lastig he buurvrouw, hoe doet iedereen dat toch... Genieten...
Je maakt het wel heel spannend zo Lady! Maar goed zo dat het nu positief lijkt te gaan.. Geen idee dat genieten...Denk pas na heel veel weken! Heb nog een poging gedaan de echo een week eerder te krijgen maar helaas. Geduld hebben dus.
Herkenbaar het borrelt en duwt en trekt bij mij al bijna een week aan alle kanten en ben pas iets over de 4 weken. Spijkerbroek begint weer te passen maar mijn normale kon ik de eerste paar dagen niet aan. Gelukkig had ik nog een grotere liggen aangezien ik 7 kilo was afgevallen. Heb het idee dat mensen het ook zien (ook borsten groeien goed) maar wil niks zeggen tot de eerste echo op 8 april. En 19 april gaan we op vakantie naar Amerika. Om niemand te veel zorgen te geven willen we het dus eigenlijk pas erna vertellen. Ben ik 11 weken. Hopelijk is dat vol te houden.
Lady88 ik ga voor je duimen! Ik mag vanmiddag al voor een echo komen. Heb een verschrikkelijke nacht achter de rug met enorme buikkrampen.
Ik had ook enorm veel buikpijn! zo erg dat ik geeneens fatsoenlijk recht kon staan.na 16 weken werd het minder
Ben vanmiddag geweest alles zat op de juiste plek op dit moment alleen een ring te zien. Volgende week mag ik al terug komen
Ik had ook enorme krampen, zweet stond echt zo nu en dan op mijn bovenlip. Maar het ging over en ik hoor het van heel veel mensen. Een soort van licht menstruatiegevoel heb ik mijn hele zwangerschap gehouden.
Ik lees ook even mee... heb al een aantal dagen last van steken krampen onder mijn buik/in de schede aan de linkerkant ongeveer ook snachts er slecht door geslapen Maandag toch maar de ha gebeld geen blaasontsteking waar ze eerst aan dacht dus moest toch maar even de vk bellen voor een vroege echo en die staat op aankomende dinsdag... gister waren de steken over ik dacht gelukkig maar vanmiddag al weer krom gelegen van de pijn... dit is dan zo'n 10 min en dan ist ook weer over...De kans op een bbz was heel klein zei ze omdat ik nog maar zo kort zwanger was maar ze wouden niks uitsluiten... dus ben benieuwd als er dinsdag wat op de echo te zien is ben dan 5.4 als ze niks ziet dan als het goed is week erna weer een...
let1985 spannend he, ikheb wel een echo gehad hoor bij 5 weken. dat was gisteren. je ziet alleen een zwangerschapsring. sinds gisteren na de echo bruin verlies. krampen en buikpijn zijn nu weg en dan krijgen we dit weer. ik vind het allemaal te spannend
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook rond die 5 weken twee nachten achter elkaar vreselijke krampen gehad. Ik had er inderdaad het klamme zweet van en had het idee enorm ongesteld te gaan worden. Na een tijdje zakte het weer af en de nacht erna is het nog een keer (minder heftig) terug geweest en daarna niet meer. Volgens mijn vk waren dat mijn darmen die opspeelden of in de verdrukking werden geduwd. Maar beangstigend was het wel. Bij mijn tweede zwangerschap heb ik tot zeker ruim 12 wkn menstruatiekrampen gehad. Vond dat, ondanks dat de vk zei dat het normaal was en geen kwaad kon, toch een heel rotgevoel.
Dames, nu al drie dagen bruin verlies. Echt minimaal maar wel constant. Zou het nog wel zitten vraag ik me af...
Net voor de echo geweest het is nog heel klein maar het zit op de juiste plek!! Vruchtzakje met dooier was mooi te zien zei de vk ze was er heel optimistisch over. We doen niet eerder dan over twee weken weer een echo want dan moet er hartactiviteit zijn...spannend Maar voor nu ga ik genieten en heb me net even aangemeld bij mvm
Ze zei de steken en krampen waren waarschijnlijk wel de groei van de baarmoeder en omdat alles aan de kant werd geduwd de een heeft dit erger dan de ander...
Iet wat goed! Echt wat fantastisch om zo je foto te zien. Ik ben precies even ver, 5wk4dgn dus nu weet ik hoe het er bij mij ongeveer uit zou moeten zien. Alleen ik moet nog een week geduld hebben..volgende week woensdag echo. Heb je nog steeds buikpijn? Ik heb elke dag nog wel steekjes en krampjes en word er soms vreselijk onzeker van. Hopelijk ziet het er bij mij net zo mooi uit..
Aah wat leuk spannend!! Ik heb niet meer die erge krampen af en toe wel steken maar niks om je druk over te maken zei mijn vk
Bruin verlies is iets minder vandaag. Gister ook nog een hele dikke positieve test. Nog even volhouden tot de echo donderdag!