Hoe gaat het met jullie?? Hier nog steeds steekjes en krampjes en sinds maandag roze rood bruinverlies. Veel moeite moeten doen en echt alles op alles gezet maar via een vervangend arts krijg ik om 09.30 een echo.. Ze bleven me maar afschepen dat ik 26 april moest afwachten, (dus nog 3 weken in de stress) Ben zo bang dat het niet goed zit.. Hoop op een goede echo straks.
Naatasja wat vervelend en zenuwslopend voor je. En heel vreemd dat je niet langs mocht komen. Ik heb begin vd week veel buikpijn en ook wat rugpijn gehad en het idee dat de rest vd symptomen wat afnemen. Heb dus zelf maar een echo afspraak gemaakt bij echo bureau om 9 u straks omdat ik er super onzeker van word. Heel veel succes zo, hoop dat je een mooi kloppend hartje ziet!
Ja snap je onzekerheid, daar heb ik nu ook last van. Laat je vandaag even weten hoe je echo gegaan is?? Hoop op een mooie echo voor je meid. Zal gelijk straks even laten weten hoe het bij mij gelopen is..
Dankjewel! ik laat het zeker ook even weten straks. Het wordt ons niet makkelijk gemaakt hè... Veel succes!
Nou de echo was tot zover gelukkig goed. Is toch niet vaginaal gegaan mooi hartje gezien. Voor nu ben ik 6 weken en 1 dag. Baby is 6 mm. Is aan de kleine kant maar dat kon komen omdat ze vanaf de buitenkant de echo gedaan hebben. 26 april de 10 weken echo als ik mijn berekening van nu aan houd. Hoe is het bij jou gegaan buurvrouw??
Naatasja wat fijn dat het toch nog goed gaat. En inderdaad is het vanaf de buitenkant lastiger te zien en als het zo klein is zijn de metingen ook moeilijk. Op naar de volgende echo. Bij mij zag het er ook goed uit. Hartje klopt nog steeds snel en lengte 22.5 mm wat gelijk staat aan 8w6d. Ik ben precies 9 weken vandaag en ze zei dat het makkelijk kan dat ze er een mm naast zit dus gaat prima. Even een opluchting weer.
Oke ook mooi bericht gelukkig. Nou dan kunnen we er weer even mooi tegen aan!! Fijne zwangerschap gewenst!
Helaas hier geen goed nieuws, baby was ter grootte van 6 weken terwijl ik ruim 8 weken zou moeten zijn. Dinsdag controle bij gyn en afwachten of hij hetzelfde constateert. En of evt miskraam zelf op gang komt of natuur een handje geholpen moet worden. Jullie veel liefde en geluk toegewenst
Bedankt dames, het is een vreselijke dag maar het komt wel goed. Waarschijnlijk moeten we ook onze vakantie annuleren, zouden over 1,5 week gaan maar daar heb ik nu weinig zin in