Sinds 4 dpo heb ik zeer regelmatig steekjes en soms ook soort van menstruatie krampjes Ik heb witte afscheiding, en had t vanaf 4 dpo ook extreem koud vnml in de avond, is pas sinds vandaag wat minder.. En sinds gister met vlagen misselijk met vandaag tijdens t eten maken t meest extreem Af en toe een steek in m'n borsten, meer plassen, en alles bij elkaar denk ik steeds meer zou ik n vroege innesteling hebben gehad Volgens de calculator hier op zp die ik er vandaag nog maar eens bijpakte zou n innesteling de 21e hebben kunnen plaatsvinden Weet dat wij vrouwen ons zelf veel kunnen inbeelden maar wie herkent dit vanaf 4 dpo(ben nu 7dpo) (banner gaat uit van 25 dagen maar denk dat ik 24 heb zoals ik altijd heb gehad)
Weet eigenlijk niet meer hoe vroeg ik iets van de zwangerschap voelde bij mijn zoontje.. dus niet echt ervaring mee.. Maar lijkt mij wel heel erg snel om al symptomen te hebben 4 dpo.. had gelezen dat het eitje pas na ongeveer een week gaat innestelen toch? 5 tot 9 dagen ofzo? Maar misschien is er toch wel wat aan de gang als je ei eerder is geweest? Spannend, succes!
Dankjewel voor j reactie dacht aan n eventuele vroege innesteling maar kan egt nergens ontdekken hoeveel hcg j dan aanmaakt n of t voldoende is voor kwaaltjes Miss zijn t m'n darmen wel.. Weet t ni meer
4 dpo is veel te vroeg dan heb je nog geen kwaaltjes omdat je nog geen HCG aanmaakt. Ik had vanaf 8dpo ineens een enorm reukvermogen en ook inderdaad steekjes etc. Kan je er misschien naast zitten of ben je zeker van je ei? Misschien ben je wel verder.
Hoe heb je je eisprong gevonden? Ovulatietesten of getemperatuurd? Of ook maar berekend via een calculator? Daar houdt je lichaam zich helaas echt niet aan. Calculators gaan uit van gemiddelden. Jouw eisprong kan dus veel eerder of later zijn dan dat een calculator aangeeft. Zo'n berekening kan niet zien wat er in je lichaam gebeurt! Andersom laat je lichaam je ei ook echt niet springen op het moment dat een berekening zegt dat die dat moet doen. Dit geldt ook voor een innnesteling. Daar staat geen vaste dag voor. Innesteling vindt plaats 5 tot 10 dagen na een eisprong. Ovulatietesten maken gebruik van urine afkomstig uit jouw lichaam en zijn dus vele malen nauwkeuriger en betrouwbaarder. Die steekjes die je hebt, duiden veelal op de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je eisprong plaatsvindt waar je niks van hoeft te merken. Ik vrees dus dat je eisprong later is geweest of komt dan je zelf denkt. Tenzij je 100% zeker weet wanneer je eisprong is geweest middels temperaturen of ovulatietesten.
Ik ben nu 6/7 dpo. En heb sinds afgelopen woensdag enorm veel afscheidng. En sinds gister het gevoel alsof ik spierpijn / bandenpijn onder in m'n buik heb. Als je al eens zwanger bent geweest, ik vergelijk het gevoel met indalingsweeen..... En het gevoel als je kindje ingedaald is of je bijna op het hoofdje zit zo druk van onder. Zit ook het liefste met m'n benen wat wijder.... Lekker charmant...... Ik ben benieuwd want we waren afgelopendondedag intensief bezig en afgelopen maand helemaal niet.... Dus ben benieuwd mijn NOd is 5 april en heb normaal een LF van 14-16 dagen.... Zit nu zo rond 6 dpo. Dus moet nog even afwachten...
Spannend meis.. Ik test sinds gister licht positief op action en had n tuurstreepje vandaag op de Kruidvat (gister niks) en vanmiddag op de early ook n Tuur.. Heel benieuwd wat t gaat doen
Is het nog opgelopen. Zou wel een bijzonder verhaal zijn zeg. Wist niet dat het mogelijk was om zo vroeg al hcg-gerelateerde klachten te hebben. Ben benieuwd!
Nee helaas niet.. Zondag ochtend werd ie al lichter en maandag niks meer te zien en werd ik ongesteld.. Ga nu inmiddels weer richting m'n eisprong.. Had migraine en dat is meestal voor/rond m'n ei en dan als ik weer ongesteld moet worden.. Reageer heel gevoelig op hormonen..
Ik had 5 dpo al duidelijke symptomen. Hele lichte steekjes rechtsonderbuik en rugpijn. 6dpo nek/schouderpijn, koude rillingen en hoofdpijn.. dat bleek achteraf de innesteling te zijn want ben nu 4 weken zwanger 😍 hopelijk ook positief nieuws voor je!