Snap er niks van

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Gulala, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gulala

Gulala Lid

22 aug 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste dames,

Ik he. Altijd een cyclus van 28 dagen 21 was mijn vruchtbare dag.
    Uiteraard geklust
    Va 25 dec erg last van krampen en veel slijm. Met oudejaarsavond was ik ineens heel erg misselijk wou ook niks eten. Dit hield 3 dagen aan

3 januari een test gedaan deze was negatief nu al 3 dagen overtijd gisteravond met afvegen een klein beetje bloed. Maar het zet niet door..... Vind het zo vreemd allemaal?! Denk zelf een late eisprong...... Maar vind het wel erg bizar allemaal

2. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Als je cyclus altijd 28 dagen is en je een eisprong hebt op dag 21 dan krijgt een eitje geen kans om in te nestelen en is het bijna onmogelijk om zwanger te raken.

De luteale fase (de dagen tussen eisprong en menstruatie) moet minstens 10 dagen zijn.

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik verwacht dat TS bedoelt dat ze op 21-12 haar vruchtbaarste dag had, op 25-12 veel slijm en vanaf de 31e hondsberoerd. In principe zou ze dan 21-12 + 14 dagen rond 4/5 januari haar NOD hebben.

TS: ben je pas kort geleden gestopt met de pil of al langer geleden? Bij kort geleden kan het zijn dat je lichaam van slag is, het moet het nu allemaal zelf regelen.
    Daarnaast heerst er nogal een maag-darmvirus in de laatste paar weken,,, daar zou je ook prima ziek van kunnen zijn geweest. Test zaterdag nog eens.

4. Gulala

Gulala Lid

22 aug 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    21 eisprong en 4 jan moest ik ongesteld worden. Hier zit 15 dagen tussen toch?

5. Gulala

Gulala Lid

22 aug 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben al 1 jaar gestopt met de ring en had gelijk een cyclus van 28 dagen in aug een miskraam gehad

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Je openingspost was niet geheel duidelijk :D je schrijft over een cyclus van 28 dagen en dat je op dag 21 een vruchtbare dag had.
    Het kan dan op twee manieren worden gelezen... zoals ik, dus uitgaande van 21-12
    Of zoals Beeb87 het leest... als cyclusdag 21... dan heb je wel te korte luteale fase.

7. Gulala

Gulala Lid

22 aug 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik snap hem haha... Maar ik bedoel dus zoals jij hem leest zo klopt het helemaal 😉 sorry voor de onduidelijkheid

Maar idd ik wacht wel af en anders zaterdag weer even testen

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Haha oke, dan heb ik het verkeerd opgevat :D

Een late eisprong zou prima kunnen.
    Een late innesteling ook.

Zou gewoon morgen nog eens testen.

9. Gulala

Gulala Lid

22 aug 2014
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Testje gedaan... Maar negatief

Vandaag bruine afscheiding... Ik wacht maar gewoon af...... Heb nog steeds krampen

Maandag anders even een bloedtest doen

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

He balen meid :(

Bloedtest heeft weinig zin.
    Doet een huisarts ook niet zomaar aangezien het niet goedkoop is en je het wel zelf moet betalen.

Als je test negatief is dan ben je helaas niet zwanger en zul je moeten afwachten of je menstruatie doorzet.
    Kan ook zijn dat je een late innesteling hebt gehad en dan test je dus ook later positief.

Deel Deze Pagina