Hallo allemaal, ik ben nu 5 weken zwanger en heb een buik als een 3 maanden zwangere volgens mij. Herkent iemand dit die ook 5 weken is? Zie mijn foto's van 5weken geleden en nu.
hoi hoi ik heb je foto's bekeken, het lijkt alsof je al wat langer zwanger bent dan 5 weken. weet je zeker dat het pas 5 weken is? liefs totje
Jeetje meid, dat is inderdaad al een stevig buikje. Ik ben even ver als jij en bij mij is er nog niets te bespeuren hoewel ik wel merk dat mijn broeken wat beginnen spannen en er een tweetal zijn waar ik echt niet meer in pas... Maar het enige wat er mij zichtbaar is, is een vetrolletje
Zou natuurlijk langer kunnen zijn, er zijn wel meer vrouwen die nog wat bloed verliezen op het moment dat ze hun menstruatie moeten krijgen. Maar het zouden ook gewoon je darmen kunnen zijn, ik heb daar voor mijn menstruatie veel last van, (zie album), en met een zwangerschap worden ze nog eens extra belast. (Ik ben overigens niet zwanger, heb normaal een plat buikje maar voor mijn menstruatie zet het helemaal op, zodat ze soms denken dat ik al 3 maand ben ) Proficiat en veel succes met je zwangerschap! Je kunt altijd eens langs je arts gaan zodat die sneller een termijnecho doet, als je vermoed dat je toch verder bent. Is je buik 's ochtends even opgezet als 's avonds? Sandra
Hoi Believe, Ik heb hetzelfde als jou. Ook een dikke buik voor 5 weken. Ook 23 december ongi geweest, maar had toen wel een positieve test. Komende dinsdag krijg ik een echo, voor de zekerheid. Misschien kun jij dat ook het beste doen? Liefs, Angel
Hoi Angel, Die test in je album, is dat de enige test die je gedaan hebt? Ik wil je helemaal niet ongerust maken, maar mijn test zag er ook zo uit en ik was niet zwanger :-? Ik wil helemaal geen domper op je vreugde zetten, waarschijnlijk ben jij gewoon heel erg zwanger met deze test! Ik heb altijd valse testen
Als je in dr album kijkt zie je dat die test al is gedaan op 19 december. als ze toen had getest was ze nu veel langer zwanger geweest. dus waarschijnlijk heeft ze inmiddels een goeie test in handen alleen nog geen foto geplaatst
Hoi, die test was idd niet goed, dat was van mijn vorige cyclus. Ik heb nu een hele duidelijke test gelukkig. Ik zal vandaag even een nieuwe foto plaatsen.. Liefs, Angel
Zoo je hebt echt al een buikje zeg, je zou niet zeggen dat je nog maar 5 weken bent, de echo zou het bewijzen hoever je bent succes met je zwangerschap
He Believe. Ben net zover als jij en heb ook al een buik die je goed kunt zien. Ben ook niet mager van mezelf. Pas alleen mijn spijkerbroeken met stretch nog. De zwangerschapsbroek ligt al klaar. De een is gewoon wat dikker dan de ander.
hahahah een zesling ... oei ... Ik vind het wel een gaaf buikje hoor, ik denk ook wel dat je darmen wat opgezet zijn en op de ene foto sta je wat rechter op dan op de andere, daar laat je je buik een beetje hangen zeg maar en krijg je een holle rug. Maar desalniettemin een gaaf buikje hoor! Gewoon mee gaan pronken meis!
Ah oké, ik had idd niet goed naar de datum gekeken . Blij dat je een mooie positieve test hebt! Het beste met je zwangerschap! :-D
Een 6-ling, houd eens op jij, hahaha! Ik geloof niet dat mijn lichaam dat trekt ale: Trouwens ik zou een 2-ling wel heel erg leuk vinden MAAR GEEN ZES!
Dan zou ik een 4-ling kunnen verwachten zonder zelfs zwanger te zijn, met mijn opgezette buik. Neen, toch maar niet, ... Maar 't is misschien wel leuk om al wat een buikje te krijgen (al is het door je darmen)? Dan kun je daar over een paar weken al mee pronken, want het lijkt me spijtig als ze tot 20 weken niets kunnen zien. Ik zou trots zijn op zo'n buikje, mocht het van een zwangerschap zijn, lekker mee pronken
Ik vind het ook wel leuk hoor maar ik wil het graag nog even stil houden. Ik draag al wel wijde truien maar dat valt ook op, normaal draag ik namelijk strakke truitjes. Ach we zien allemaal wel, hihi.