5 weken zwanger en een buik van 3 maanden, kan dat?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door believe, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou meid ik zit met het zelfde, kijk in me album voor me buikfoto deze is genomen met 5 weken.

waarschijnlijk reageren je darmen nogal heftig op de hormonen en zetten daarom nogal op ook heb je minder vaak ontlasting waarschijnlijk en hierdoor zet het nog verder op (woorden van me gyn) het kan nog geen baby zijn als je zo kort zwanger bent

ik wilde me zwangerschap geheim houden tot 12 weken vanwegen een eerdere miskraam, maar mensen zien aan me dat ik zwanger ben en denken dan ook dat ik al een maand of 3 ben.

2. believe

believe Lid

29 jan 2007
    57
    0
    0
    Eindelijk een soulmate ;)

3. believe

believe Lid

29 jan 2007
    57
    0
    0
    En leve de heupbroeken! Dat scheelt enorm, ben blij dat ik die dingen allemaal heb anders had ik een probleem. Doe nu gewoon een elastiekje door het knoopsgat en verbind deze met de knoop, net echt! :p

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had ook al snel een buikje, kijk maar in mn album. Ziet er niet uit maar dit waren idd gewoon mn darmen.

5. believe

believe Lid

29 jan 2007
    57
    0
    0
    Had je dan een slechte ontlasting, want daar heb ik echt geen last van, sterker nog......... :x

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja t ging minder 'soepel' toen hihi. Nu nergens geen last meer van! ;)

7. believe

believe Lid

29 jan 2007
    57
    0
    0
    En we weten allemaal hoe dat voelt ;)

8. Framboosje

Framboosje Actief lid

17 okt 2005
    259
    0
    0
    Amai!
    En van die ontlasting,pff amai seg!
    Ik zou echt graag willen gaan maa de laatste week kan ik dus niet meer maar dat levert me wel krampen op.

9. believe

believe Lid

29 jan 2007
    57
    0
    0
    Iets meer met olijfolie koken, is nog gezond ook! :)

10. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Het kan best hoor.
    Ik had ook heel snel een dikke buik.
    Maar was zwanger van 2ling dus misschien dat het daar van kwam.
    Foto's staan in me album.

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik verwacht maar 1 kindje maar vanaf de 6 weken kreeg ik mijn broeken niet meer dicht, en ik ben nog maar net 2 kilo aangekomen, ik ben nu bijna 13 weken en verbergen kon ik het al niet meer vanaf de 8 weken.

Mijn vk zei dat ik gewoon meer lucht in mijn buik had, en mijn darmen ver omhoog gaan omdat mijn bm iets gekanteld ligt, niets om je zorgen over te maken.

Bij mij werd er ook gedacht aan een 2-ling, maar tis er echt maar 1 :D

12. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben heel blij dat ik dit allemaal lees.
    Ik heb namelijk ook al een buikje maar deze verdwijnt nog af en toe een beeje.
    tegen de middag is het behoorlijk groot en kan ik het ook echt niet meer inhouden. Heb nu ook alleen maar heupbroeken aan (die erg verschrikkelijk zitten) en er een zo groot mogelijke trui overheen.

Overigens ben ik ook al een cupmaat omhoog gegaan, van 75 C naar 80 D.....

13. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Believe,

Hier ook even een berichtje van mij.
    Op je eerste foto ben je vrij dun. Je botten steken een beetje uit zeg maar.
    Misschien is het zo dat bij dunne personen het buikje sneller zichtbaar wordt?
    En als je iets voller bent het pas later duidelijk wordt? Zal wel niet bij iedereen zo zijn maar toch.

En gefeliciteerd he!

Liefs Vanilia.

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ben ik het niet mee eens.
    Ik ben niet dun maar ook niet dik en was zeer snel duidelijk dat ik zwanger was.

15. believe

believe Lid

29 jan 2007
    57
    0
    0
    Bij mij is het inderdaad 's-ochtends ook minder dan 's-middags en 's-avonds dus zal er allemaal wel mee te maken hebben. Als ik er zelf op kijk lijkt hij ook een stuk groter dan als iemand anders kijkt. Ik had inderdaad altijd een platte buik dus voor mijn gevoel ben ik al bijna uitgeteld (zeer sterk overdreven hoor ;) ) Mijn borsten zijn ook vrij stevig geworden, maar daar ben ik wel heeeeeeel erg blij mee, eindelijk weer vrouwelijk, hihi.....

16. rastagirl

rastagirl Fanatiek lid

15 dec 2006
    1.156
    0
    0
    he believe ik ook heb een dikke buik en ben 4 weken
    donderdag heb ik me echo dus ben benieuwd of er geen twee in zittenhihi

maar ik heb ook vaker gehoord dat als het je tweede is je het sneller ziet

17. jikke

jikke Actief lid

7 dec 2006
    427
    0
    0
    friesland
    Hoi rastagirl,
    dat is niet helemaal waar dat het bij een 2e sneller gaat. Bij mijn 1e ong. 5 kilo afgevallen en toen uiteindelijk 8 kilo aangekomen, Met 16 weken pas zwangerschapsbroeken aan. Bij de 2e ook eerst afgevallen en uiteindelijk 4 kilo aangekomen, ook rond 16 weken pas zwangerschapsbroeken aan. En nummer 3 was net zo. Toen uiteindelijk aangekomen. Bij deze zwangerschap ben ik maar 1,5 kilo afgevallen, zit er ook al weer aan, en 2 kilo daar weer boven, en ik draag nu met 5/6 weken al zwangerschapsbroeken. Iedereen incl. mijn hubbie plaagt al dat het er 2 zijn. Maandag echo, en dan weten we meer. Maar het hoeft dus niet dat het met een 2e sneller gaat.
    Groetjes, Jikke

18. sonya one love

sonya one love Niet meer actief

nou ik had ook heel erg snel een buikje kijk maar bij mijn album....maar daarna bleef het buikje ook een paar weken hetzelfde...

19. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    Hiet precies hetzelfde...
    Check mijn album voor de fotoos...

A.s. donderdag 1e echo en dan horen we wel hoever we "eigenlijk"zijn..

20. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    heeft het niet iets met opgezette darmen te maken?
    ik ben nu 10 weken, en heb nog helemaal niets. ja symptonen en een echo waar duidelijk een lief klein mensje op staat..

Deel Deze Pagina