hahaha ik ken dit ik ben bijna 13 weken zwanger en heb een beste buik er op ik zelf ben niet echt dik! maar mijn baarmoeder ligt gewoon hoger als normaal! maakt hellemaal niet uit! beter dat je het ziet dan dat je zwanger ben en niets ziet!
Heej, ik heb ook al een echt buikje, maar toch echt 7 weken. ik ben blij als ik thuis kom ik mijn knoop los kan doen liefs deesje
hee believe, heb toch een vraagje.. op de eerste foto ben je wel lekker bruin..(leuk figuurtje heb je trouwens...) is deze foto niet in de zomer genomen? of heb je van die struiken in de tuin die altijd groen blijven. is die eerste foto niet wat ouder dan 5 weken? aoife
Maar doorgaans is dat wel het geval... Enne, ik zou inderdaad ook denken dat de 1ste lekker in de zomer genomen was eigenlijk.
ik denk dat het gewoon een foto is van hoe believe er normaal gesproken op uit ziet. De achtergrond maakt dan toch niet uit? dus die eerste foto is van hoe ze is als ze niet zwanger is.... zomer of winter? what ever. maar je hebt idd wel een flinke buik ja hahah