Hallo, Ik ben sinds juli gestopt met mijn pil en heb altijd tijdens mijn menstruatie de 2 eerste dagen enorm veel pijn(ook toen ik de pil nam) vorige maand na 32 dagen Ongi geworden en natuurlijk veel bloed verlies en veel krampen. Ik heb zodanig veel krampen dat ik de 2 eerste dagen Perdo Femina moet slikken tegen de pijn. Nu moest ik vrijdag ongi worden(32 ste dag) maar was dit niet ik heb niet direct een test gedaan omdat ik niet weet of ik een regelmatige of onregelmatige cyclus heb. nu het rare is dat ik zondag (dag 34) de hele dag door donker donker bruin verlies had, niet veel maar moest wel inlegkruisje gebruiken. Ik heb nog nooit zo donkerbruin verlies gehad en dan gisteren (maandag dag 35) donkerrood bloed verloren dus dacht je menstruatie maar had totaal geen krampen gewoon niets en verlies was ook veeeeeel minder dan ik gewend ben op mijn 1ste dag van een gwone menstruatie en nu ben ik dus de 2de dag van 'menstruatie' en het is zo goed als gestopt met bloeden. Ik heb op het internet iets gelezen over pseudo-menstruatie maar weet nu niet wat ik hierover moet denken? zijn er hier mensen die ideeen of ervaringen hebben met mijn situatie? Kan ik nu zwanger zijn?
Hoi, ik heb bij mijn jongste zoon rond NOD vergelijkbaar bloedverlies gehad en bleek zwanger. Bij deze zwangerschap precies hetzelfde. Het kan dus wel. Misschien even testen?
Toen ik in juni stopte met de pil kreeg ik na 34 dagen menstruatie, pijnlijker als met pil.. De 2e keer was 1,5 dag, minder bloed, wel krampen.. Ik denk dat het nog met ontpillen te maken kan hebben.. Je kan voor de zekerheid een testje doen.. Heb je je eisprong gevoeld? Ik voelde hem pas de 3e maand na het stoppen en was toen ook zwanger..
bedankt voor jullie reactie, ik zal morgenvroeg eens een testje wagen. weet niet goed of ik mijn eisprong gevoeld heb. kan misschien nog het ontpillen zijn. hoop dat Mamadaisy gelijk heeft en blijk toch zwanger te zijn.