5 weken zwanger en geen verschijnselen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door happy87, 23 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Ik ben na 2 eerdere miskramen ook onzeker.
    Voel soms zere borsten, Savonds lijk ik wel 4 maanden zwanger, soms krampjes in buik en word er vaak aan herinnerd door de kut bollen maar maak me smorgens druk als ik wakker word, zit het er nog? Na elk toilet bezoek bekijk ik het toilet papier en soms denk ik; zit het er wel...Oh ja wel al paar dagen moeier. Viel al paar keer in slaap smiddags....
    24 aug pas echo ivm vakantie en onzekerheid als jets niet helemaal duidelijk zou zijn... 😌

2. marievs

marievs Fanatiek lid

16 sep 2013
    2.118
    293
    83
    Lastig al die onzekerheid. Hier nu ook. Gister was ik kei moe en misselijk. En mn borsten deden heel de dag zeer. Vandaag? Ik voel vlagen van misselijkheid en afentoe gespannen borsten. Je gaat gelijk twijfelen dan. Volgens mij begon het bij mn dochter pas rond zes weken. Wist toen ook pas met 4.5:dat ik zwanger was em voelde de 1e week nog niets.

3. Fish03

Fish03 Nieuw lid

9 aug 2015
    3
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik benijd vrouwen die helemaal geen pijn of andere ongemakken hebben! Nu 7 weken zwanger en ik heb tig kwaaltjes gehad:

- misselijk
    - krampen in darmen
    - steekjes achter schaambot en bij liezen
    - gevoelige borsten die 1 cupmaat groter zijn geworden!
    - bloed in mijn neus
    - niezen en hoesten
    - versterkt reukvermogen (is GEEN pleziertje als je in trein bent...)
    - winderigheid
    - hoofdpijn
    - koud terwijl het buiten 24+ graden is
    - puisten
    - af en toe opeens heel erg moe
    - emotioneler
    - jeuk op buik
    - knellende broeken
    - levendige dromen
    - af en toe duizelig

4. decembergirl

decembergirl Bekend lid

14 feb 2015
    507
    0
    0
    Wolvega
    Hoihoi

Ik zit in de wachtweken na de tweede tp icsi . Helaas is de eerste keer uitgelopen op een miskraam bij bijna 12 weken en ik had toen allerlei kwaaltjes maar nu heb ik nergens last van dat maakt me wel een beetje onzeker maar ik weet ook dat er geen enkele zwangerschap het zelfde is !

Deel Deze Pagina