Ik heb sinds gister middag behoorlijk last van mn rug , weet gewoon niet hoe ik moet Liggen, is dit normaal in het begin van de zwangerschap. Het zit in mijn onderrug aan de linker kant en trekt naar voren richting buik
Is heel normaal. Had ik ook bij mn dochter rond die periode. Nu heb ik ook al afentoe last van lage rugpijn.
Ik heb dan wel vriendinnen die mama zijn, ik hoorde altijd de verhalen. Maar het zijn ook wel meiden die beetje kleinserig zijn dus had altijd zoiets van t zal wel wat mee vallen. Maar nu ik zelf zwanger ben kom ik er pas achter hoe veel kwaaltjes er zijn. En dat er ook wel een paar tussen zitten die best wel vervelend zijn. Vooral t misselijk zijn. Maar natuurlijk heb ik het er voor over
Ik heb het niet in rug, wel in buik en zij soms steken en trekkend gevoel en in de avond opgezette buik
En zo is er altijd wat want ik beb bijna geen kwaaltjes waar ik het van af kan leiden en ook daarover zeur ik 😂 Pril zwanger zijn is gewoon eng en vervelend hahah...
Ja echt he, ik krijg nu ook steeds zo'n blik van mn vriend. Zo van ooh god ze heeft weer ergens last van