13 weken zwanger en bloed verlies.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door renaatje86, 31 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Dag dames!

Ik was gisteren precies 13 weken zwanger. Dit is mijn 3e en tot nu toe gaat het allemaal goed.

Net naar de wc geweest en daar ontdekte in wat bloed. Het is helder rood, zat 1 sliertje bij (sorry voor het detail) maar verder geen stolsels ofzo. Ook geen buikpijn of krampen.

Dit is mijn 3e zwangerschap en heb al 2 Kids. Bij de vorige zwangerschappen heb ik nooit bloed verloren dus dit Is even schrikken! Weet iemand wat dit kan zijn?

2. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Een gesprongen bloedvaatje? Vaak houdt dat na een dagje op.

3. LauraS1983

LauraS1983 Actief lid

24 dec 2008
    269
    5
    18
    apothekersassistente
    Klinkt idd als een gesprongen vaatje...
    Zolang je geen buikpijn of stolsels hebt lijkt het me niet ernstig, maar zou er zelf ook van schrikken hoor!

4. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    En zo'n vaatje kan zo maar knappen? Dacht even dat ik ongesteld was geworden tot ik mij na 1 seconde realiseerde dat dat niet het geval zou zijn

5. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    ik had het zondag ook. 2x over de hele dag enkele druppels rood. echo gehad en gelukkig niks bij de kleine aan de hand. wel hard moeten drukken op de toilet dus inderdaad waarschijnlijk daarvan. na gemeenschap ook al eens gehad dus het kan heel goed onschuldig zijn. als het maar niet doorgaat dan is het vaak niets ernstigs.

6. renaatje86

renaatje86 Bekend lid

4 feb 2011
    597
    22
    18
    Ik ben kapster
    in het mooie drenthe
    Bedankt allemaal! Ik bel morgen sowieso de vk even voor de zekerheid. Na 2 zwangerschappen denk je het allemaal wel te weten hé 😉 denk ook dat het niks ernstigs is

Deel Deze Pagina