Aan de pil en 6dgn overtijd...

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Eleonora, 1 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Hoi :)
    Ik zit in de stress,, afgelopen maandag heb ik mijn laatste pil geslikt, en dan zou ik woensdag al ongesteld worden normaliter dan,, Nu dus zondag en nog steeds niet ongesteld, dus heb ik net een test gedaan maar die geeft maar 1 streepje aan, niet zwanger dus..
    Nu moet ik dinsdag dus weer met de pil beginnen maar zolang ik niet ongesteld wordt kan dat toch niet?
    Goed plan de huisarts even te bellen of ervan uitgaan dat ik niet zwanger ben en dinsdag weer met de pil beginnen?
    Alvast bedankt! (Is echt niet de bedoeling zwanger te worden maar na die negatieve test was ik toch een beetje sneu, voel me ook zwanger, heb al een dochtertje dus herken dingen, maar ja de test zegt van niet.. aaah ben helemaal in de war.. :(: )

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Snap je verwarring helemaal! maar overleg even met je huisarts wat je het beste kan doen! Ik denk niet dat je zwanger bent omdat de test negatief is maar waarom je menses uitblijft.....?

Imke

Deel Deze Pagina