Hallo dames moet het even van afschrijven want me hormonen en humeur worden er nu even niet beter op! Nu heb ik eergisteren een bestelling gedaan bij wehkamp! Dan zou het gisteren tussen 10 en 3 worden bezorgt. Nou ik heel de dag thuis tot vandaag nog niks. Ik gebeld ja het komt echt nog hoor voor 6 uur. Oké! Nou vandaag weer tot 3 ik gebeld ja tussen 2 en 6 word het geleverd! Oké! Ik zit nu al 2 dagen te wachten 2 dagen word het beloofd en nu had ik een hele planning die naar de *piep is. Weekend zit er natuurlijk tussen dus zal volgende week pas worden. Ik ben er zo boos om. Ik heb nu niets kunnen doen en me producten niet terwijl ik alles alvast wilde klaar leggen voor het ziekenhuis en alle baby spullen netjes in de kasten doen. Ik heb het warm zweet me kapot ben kapot van het schoonmaken en heb niets kunnen doen verder deze 2 dagen. En voor niks Alles gaat nu ook gelijk fout ik laat alles uit me handen vallen en makkelijk bukken gaat niet. Pijn me knieën en rug. Verbrand me hand tijden het koken normaal echt niet zo snel nu paar keer achter elkaar. Wifi en tel werken tegen. Gewoon alles ik irriteer me zelfs aan me honden die lopen steeds achter me aan waar ik ook naar toe ga word er ineens nerveus van! Hpppffff.
haha moet een beetje lachen, maar lach je niet uit. Ik voel met je mee, ondanks dat ik nog niet met een buik van 35 weken rondloop is het wel echt kreunen, steunen en puffen. En als er een ding tegen zit dan zit ook écht alles tegen.. Zucht
Ik bestel ook echt niet meer bij de wehkamp momenteel.. morgen bezorgt ja ja heb dat verhaal wel 300x gehoord.. dit is nu met 4 bestellingen geweest en ben dr zat van. Betaal giga hoge verzendkosten en dan niet aan de afspraaj houden. Weet precies waar je doorheen gaat dus ik snap je helemaal!
Ja inderdaad xD volgens mij heeft ieder er wel zowat last van maar sta vandaag echt op klappen. Probeer me erg in te houden tegen me man! Pff. Dit is me eerste keer bij wehkamp zelf. Als ik het had geweten had ik gewon de deur uit gegaan en het in de winkel gaan halen het is er nu nog steeds niet grrrrr .. Voor 11 u besteld volgende dag in huis amahoela! Nu heb ik alle kleertjes uit gesorteerd en heeeeeel me tafel en commode ligt vol wat ik liever opgeruimd had nu. Gelijk de laatste keer. En de warmte ... ik miste de zomer ik wilde echt de zomer. Maar wist niet dat het zo warm en lastig zou zijn als je zwanger de zomer in ging. Phoephoe
Hahaha sorry meid ik heb het met je te doen maar ik moet ook lachen vooral om het stukje van de honden mijn hond volgt me ook overal en ik stoor me er kapot aan nu ik zwanger ben! Nog 30 weken te gaan voor dat arme beesje haha. Cliche: maar probeer het los te laten, soms gaan dingen anders, je hebt er geen invloed op
Denk toch wel dat het te maken heeft met de staking. Had maandag iets voor een cliënt besteld en vandaag nog niet binnen. Des al niet te min is het wel vervelend!
Er wordt inderdaad gestaakt door de pakketdiensten van PostNL en als wehkamp via PostNl uitlevert... dan loop je het risico dat je nog wat langer mag wachten. Laat het los.... makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk
Wehkamp levert via dhl... maar ik had het al 4 weken geleden. Bleef t ook heel lang bij wehkamp liggen kreeg ik maar geen bericht dat het onderweg was of t was minimaal 6 dagen onderweg.
Ik heb nog nooit klachten gehad met wehkamp en bezorgen, kan ook aan de bezorgers zelf liggen en niet aan wehkamp. Maar ik voel met je mee, jij bent 1 dag langer dan mij en ik heb het HELEMAAL GEHAD!!!! Ik wil gewoon weer normaal kunnen functioneren
Ja echt hè, wil me kleine meisje in me armen nou. Vooral met die warmte duren de nachten ook langer. Die honden ook pff normaal vind ik het super schattig. En word me man er gek van maar nu word ik ook knetter. Donderdag heb ik wel gewoon me telfortbox gekregen van DHL. Ik dat nog dat het de wehkamp was. En raad eens vanochtend om 10 u stond DHL voor me deur met me wehkamp pakket. 3e dag xD Ik ging al gelijk van maandag uit! Nu het eerste wasje baby kleren erin ...
Ik zit al weken aan huis gekluisterd ivm bekken instabiliteit en werken deed ik vanaf de 16 weken nog maar om de dag halve dagen. Dus de muren komen onder de hand wel op me af. Vanavond even weg van huis, jesus zulke momenten leef ik nu een week naar uit. Ik ben het echt spuug en spuug zat en wil net als jou ons kleine meisje in de armen houden. Gelukkig heb ik een verloskunidge die heel goed mee werkt dus vanaf 36 weken gaan ze per week bekijken wat ze voor me kunnen doen. Ik hoop echt dat ze er snel is. EN inderdaad die warmte helpt niet goed mee, als het warm is ( 25 graden met zon ) dan kan ik al amper lopen omdat mn voeten branden als hell door het vocht
Tanqq dames hi hi. Ik heb nu sinds gisteren ook dat ik urine verlies vind het zo erg. Had er vannacht ook heel erg last van. Vandaag naar plaswijkpark geweest met de hele familie heb er echt niet lekker mee gelopen ... me neutral gelukkig wel binnen zo de kleertjes eruit halen Vond het zoals het vandaag was qua weer met dat windje wel lekker. Als het nog warmer word ga ik van me stokje. Bvs wat fijn van je vk. Hoop dat die van ons ook even kijkt hoe o wat. Ik kan amper lopen Door me bekken . Voel me echt invalide.