Bijna twee jaar geleden had ik net de terugplaatsing van onze IVF poging achter de rug en toen kwam de grote kermis (een van de grootste in NL) in de stad. Aan de ene kant balen natuurlijk, maar ik wilde het risico niet nemen en we zijn dus daar wat gaan eten en rond gaan lopen. Net zo gezellig en ik bleek uiteindelijk zwanger. Ik zou nu misschien voor de gulden middenweg gaan: geen achtbanen maar wel attracties als de Fata Morgana.
Ik had hetzelfde, volgens mijn vk mag die gewoon totdat de baarmoeder boven het schaambot uit gaat komen ivm de beugels vd achtbanen. maar toch voelde t voor mij niet goed en ben ik.met beide benen op de grond gebleven😊
Ik zou er met 5 weekjes nog wel in gaan. Alles zit nog zo diep in je lichaam en is zo goed beschermd... Ik zou het eerder laten omdat ik me misselijk zou voelen dan dat ik bang ben dat het mis gaat. En attracties als Fata morgana en Droomvlucht, kan je ook makkelijk in wanneer je wat verder bent in de zwangerschap. Villa Volta zou ik wel overslaan want die stang drukte de laatste keer al best wel in mijn buik (en nee, toen was ik niet zwanger en ook stukje slanker dan dat ik nu ben). Hier met 10 weken zwangerschap nog op wintersport geweest. Kan ook prima tot 12 weken. Heb het wel rustiger aan gedaan met snowboarden maar ook genoten op de piste.
Ik zou het niet doen. Stel dzt het mis gaat om een rede andere rede dan ga je het jezelf kwalijk blijven nemen. En zo groot is de opoffering niet als je weet wat je er voor in de plaats krijgt!
Toen ik 5 weken zwanger was, en het nog niet wist, was er ook kermis in de stad. Ik ben toen ook in een heleboel attracties geweest. Daarna was ik wel wat misselijk, maar dacht dat het door de attractie kwam. Ik denk niet dat het zo vroeg in de zwangerschap al kwaad kan. Maar als je je er niet goed bij voelt, niet doen.