5 weken zwanger en KOUD

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sabrinakenneth, Jan 23, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

Sep 28, 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb ook maar m'n temperatuur genomen en ik zit op exact 37.1 graden wat perfect normaal is volgens de dokter bij zwangerschap.

Heb gisteren ook van 19:30 - 6u deze ochtend geslapen :) doet ook goed en deze ochtend heb ik voor het eerst niet extreem koud maar net goed. Misschien komt het ook door de vermoeidheid?

ik ben alvast dankzij jullie terug gerustgesteld.

2. grl1980

grl1980 Actief lid

Aug 3, 2014
    219
    2
    18
    NULL
    Ik heb het super koud, lig 's nachts in een onesie met mijn normale dekbed en 2 dekens. vannacht heb ik er nog een zomerdekbed opgelegd. Anders kom ik niet in slaap. Midden in de nacht of de ochtend gooi ik het er wel vanaf.

3. Mamaliev

Mamaliev Actief lid

Sep 29, 2014
    138
    0
    0
    Hier ook koud! !

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Bij mij verschilt het. Dan heb ik het ijskoud en dan bloed verziekend heet. En de hele tijd een gloeiend hoofd vreselijk.

5. Esser

Esser Fanatiek lid

Jun 29, 2006
    3,190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hier wisselt het bij mij ook, soms zo irritant. Maar.....over het algemeen toch wel meer koud hebben als lekker warm. Dikke sokken en een heerlijk dik vest helpen wel. ;)

6. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

Sep 28, 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    :) merci voor de reacties :)

7. little rockstar

Jan 6, 2015
    69
    0
    0
    Hier ook de hele tijd vreselijk koud, al vanaf dat ik wist dat ik zwanger was. 23 graden op t werk en ik zit met een trui en colbert te werken en thuis s avonds altijd onder een dikke plaid.Bij de eerste had ik dat helemmaal niet..Maar zal er wel bij horen ;)

8. mpo

mpo Fanatiek lid

Jan 27, 2011
    1,417
    0
    0
    Almere
    Ik slaap al een paar nachten met mijn badjas aan omdat ik het zo koud heb :p

9. mimi18

mimi18 Lid

Jan 13, 2015
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier wisselt het ook
    ene moment steenkoud, en dan weer bloedheet.
    erg lastig maar niks aan te doen

als ik het erg koud heb maak ik wel een zakje cup a soup dan helpt bij mij wel prima

Share This Page