Weet niet precies of je in dit stadium al bandenpijn kan hebben? Maar voel aan 1 kant een trekkende drukkende zeurende pijn. Niet erg pijnlijk, meer het gevoel dat er iets bezig is. heerlijk die bevestiging! Maar aangezien ik de eerste echo nog niet heb gehad maak ik me wel zorgen om het feit dat het maar aan 1 kant zit... Ben meteen bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap ofzo. Hebben meerderen dit gevoel aan 1 kant?
hoi druif, ik heb zaterdag een licht met nadruk op licht positieve test gehad en ik heb ook dat gevoel aan de re-kant van mijn buik.. word er gek van..het is bij mij niet de hele dag door.. vandaag weer een nieuwe test er tegen aan gooien om te kijken of hij al donkerder is.. hopelijk heb ik die pijn door een zwangerschap..
geen zorgen! ik heb dat ook gehad in het begin aan een kant, daarna weer in m'n hele buik, dan weer aan de andere kant, hele zwangerschap door een ongi gevoel en het gevoel idd dat er iets 'bezig' was van binnen. heb nu een gezond ventje van 6 maanden dus meiden echt heel normaal!
Ik had dit in het begin ook, dan weer de linkerkant en dan weer de hele buik. Echt een zeurderig gevoel. Nu is het wel wat minder maar nog steeds af en toe.
Ja kan heel goed.. zodra de bm gaat groeien gaat de "ophanging" (je banden) oprekken.. kan met pijnlijke scheuten of steken gepaard gaan.. heel normaal
Fijn dat jullie dat ook herkennen aan 1 kant, kan me er ook niks van herinneren bij mn eerste zwangerschap?? Nu vandaag geen bandenpijn meer rechts maar "gewoon" wat zeurderig in het midden. Ik ben weer gerustgesteld!
hoi ik heb er ook last van steken aan de linkeronderkant dan weer me darmen die tekeergaan dan weer steken het is alleen maar een goed teken dat je lichaam goed aan het werk is. ik had het nog even bij de dokter nagevraagd en hij vertelde dat het er allemaal bij hoort. even doorzetten haha
Ja hier ook steken aan rechterkant.. net 5 weken zwanger! en nu al een gevoel van steken! 7 maanden terug had ik mk gehad.. dus maakt me af en toe wel onzeker! maar als het hier bij blijft is het goed! gewoon beetje zeurend.. doet geen pijn ofzo!