Ik heb in september afgelopen jaar een mk gehad met 8,5 week.. Nu hadden mijn vriend en ik vanochtend sex gehad en ongeveer klein uurtje verloor ik eerst alleen licht roze bloed maar dat werd steeds meer en donkerder. Soms zitten er ook beetje slijmsliertjes bij..... Ik heb ook beetje ongi krampen...Ik ben nu 5 weken zwanger... Ik heb vorige week mijn nod gehad maar daarvoor zou ik vandaag ongi moeten worden...misschien is het dus een pseudo menstruatie? Ik had gisteren ook nog een zwangerschapstest gedaan maar streepje is helemaal niet donkerder geworden, eerder juist iets lichter, maar dat was nog voor het bloedverlies... Ik denk dat het foute boel is maar ik hoop dat alles toch nog goed is... rot onzekerheid! Ik heb hier wel vaak gelezen dat dit vaker voorkomt en dat het dan gewoon goed is. maar is dat vaak, dat jena gemeenschap zoveel en zo lang (nu alweer 8uur) bloedverlies hebt? Ik ben verdrietig en hoop dat ik niet weer een mk krijg... Liefs Syl
Wat een onzekerheid zeg. Hopelijk is het vals alarm. Het is niet gebruikelijk dat je zolang na sex nog bloedverlies hebt. Maar mocht het toch misgaan (ik duim voor je dat dit niet zo is) dan komt het niet door de sex. Kwebbel
Jeetje meid, dat is zeker kl*te die onzekerheid. Ik weet niet wat dat inhoud maar ik hoop voor je dat alles nog goed is en dat je snel krijg te horen dat jeje nergens zorgen over hoef te maken.
ohhhh jeetje Sylvia! dit klinkt mij maar al te bekend in de oren helaas, hoop dat het gewoon een kleine bloeding is meis en dat alles goed komt! en idd wat kwebbel sex, het komt dan niet door de sex... mij werdt verteld bij de Gyn. dat die "stootjes" zegmaar een kleine opwekking zijn geweest... heel veel sterkte meissie! knuffel van bianca!
Sylvia, ik duim voor je dat het onschuldig bloedverlies is en je snel duidelijkheid hebt, sterkte! flyke
Oh Sylvia, wat een ongelooflijke rot situatie. Als ik het goed begrepen heb, dan gaat het in 50% van de zwangerschappen met bloedverlies toch nog goed. Ik hoop echt dat het bij jou een onschuldige oorzaak heeft en dat jouw voorgevoel het niet juist heeft. Veel sterkte met die vreselijke onzekerheid! Marla
He Syl, Hoe gaat het nou meis! Ben je al naar de HA,VLos of Gyn geweest?! Ik hoop voor je dat het vals alarm is... Ik duim voor je ! Dikke knuf
Hoi dames, Bedankt voor jullie reacties.. Ik blijf bloed verliezen. het is niet zoveel als een menstruatie en heb ook minder krampen dan bij een mentruatie. Toch zit het helemaal fout, ik heb nl net weer zwangerschapstest gedaan en het streepje is bijna niet te zien, vorige week was streepje stuk donkerder. Dit zegt voor mij dus einde zwangerschap..... Heb vk wel gebeld maar ze zei dat ze nu toch niet zoveel kon zien op echo, dus 23 januari ga ik wel naar de vk voor echo. maar ik weet gewoon: het zit fout... Alweer...wat zou er dan aan de hand zijn met me.. Ik ben verdrietig. Ben we blij dat het nu dan al fout gaat en niet over aantal weken maar heb natuurlijk liever dat ik gewoon zwanger blijf... Dus: het gaat nu niet goed. Wel is mn temp nog goed: 37,1 c.... Maarja, zal dan wel mk te maken hebben denk ik. Liefs Syl
Hoi Syl, Potverdorrie meis ! Wat balen ! Laten we van het positieve proberen uit te gaan... Ik blijf aan je denken lieverd! Ik weet zooooooo goed wat je nu doormaakt! dikke knuf Silla
Ook hier maar even op dit topic sterkte wensen en een dikke knuf geven. Vreselijk...vind het oneerlijk en zo naar....Ik heb nog een sprankje hoop voor je, maar uiteindelijk kne je je eigen lichaam het beste. Vind het erg verdrietig dat hier de laatste tijd veel topics worden geopend van dames die voor de 2de keer een mk meemaken in korte tijd....hoe kan dat nou....pffff, ik hoop Sylvia, dat wat antwoorden kan krijgen van de vk.....