5 weken zwanger en nu al dik!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sportmeisje, 12 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sportmeisje

sportmeisje Actief lid

8 sep 2014
    271
    246
    43
    Hoi,

Ik ben 5 weken in blijde verwachting van onze tweede! Dolgelukkig!

Maarr.... ik ben echt al een buik, lijkt wel 4 a 5 maanden.
    Op zich vind ik dt prachtig, want ga graag showen, maar vind het eogenlijk nog net te vroeg.. eerst de echo maar afwachten.

Meer meiden gehad en hoe hebben jullie dit aangepakt?

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb het ook. Niet zo erg als jij hebt maar mijn buik laat zich in de loop van de dag zien en halverwege de middag is het echt moeilijk te verbergen. Jasjes of vesten met een aansluitend shirt eronder kan nu echt al niet meer.
    Ik heb gelukkig wat wijdvallende shirts, ik denk en hoop dat ik hier wel even mee vooruit kan..

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Darmen :roflmao:
    Verdwijnt weer hoor!

4. sportmeisje

sportmeisje Actief lid

8 sep 2014
    271
    246
    43

Gefeliciteerd! Indd wat wijdvallende shirts indd ja.. op het werk wordt het lastiger.

@Nina Sanders, ik ben bang dat dit niet meer verdwijnt vorige zwangerschapschap ook vrij snel een buik.
    En nogmaals ik genoet ervan!! Maar die eerste weken wil ik het nog niet oedereen vertellen

5. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier iets later begonnen met groeien. Maar was ook qua reacties om mij heen dat zijn darmen en dergelijke.
    Nou die buik verdween niet meer hoor en groeide alleen maar.
    Hopelijk kun je het nog even verborgen houden.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ja, hier ook. Bij de eerste en tweede zwangerschap heeft het tot week 18 geduurd tot je echt iets zag. Nu kreeg ik bij week 6 mijn spijkerbroek al niet meer dicht. Het is ook niet weggegaan, mijn buik is heel snel beginnen te groeien. Schijnt normaal te zijn bij een derde.

7. CoffeeJunkie

CoffeeJunkie Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Had ik iid ook bij deze tweede zwangerschap. Met vijf weken konden mijn broeken al niet meer dicht en met 11 weken moest ik aan de positiebroeken. Voordeel was dat het november was, dus kon het makkelijk verbergen, maar in de zomer heb je natuurlijk ook opties om het een beetje te verbloemen.

Oh, en je bent niet dik he, je bent zwanger... :rolleyes:

8. BZD

BZD Fanatiek lid

17 jan 2014
    1.059
    166
    63
    Vrouw
    Paraveterinair
    Ik ben iets verder, maar ook erg last van plofbuik. Nu moet ik zeggen dat ik ook weer meteen, vorige zwangerschap ook, veel last heb van pijnlijke, rommeldarmen.

Vroeger had ik dat ook, maar dat had te maken met dat ik niet durfde te ontlasten buitenshuis, dus te lang ophield icm stress.

Dit voelt hetzelfde. Echt soms einde dag zo pijnlijk dat ik moet liggen en ademhalingsoefeningen doe.
    Hormonen; jeej

9. sportmeisje

sportmeisje Actief lid

8 sep 2014
    271
    246
    43
    Haha ik ben ook 'nornaal' ook niet dik, dus het valt extra op

10. sportmeisje

sportmeisje Actief lid

8 sep 2014
    271
    246
    43
    Hoi dames,

Bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik het van de week toch maar ga vertellen op het werk..
    Er valt niet veel meer te verbloemen

Voordeel is, dat ik daarna kan pronken

11. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    Bij mij ging t nu met een 3de ook zo hard dat ik dacht jeetje je kan me staks wegrollen!
    Maar nu groeit ie gelukkig minder hard.
    Ik ben er overigens niet zo blij mee want ben al 4 kilo aangekomen en ben pas 13,4 weken aangezien mn heup versleten is moet ik echt opletten met aankomen maar eet gewoon normaal.

Deel Deze Pagina