Misschien een hele stomme vraag hoor,maar vanaf wanneer daalt een baby in? Of wanneer deden jullie eerdere baby's het? Dit is mijn 1e,maar die ligt nog lekker hoor in mn buik geloof ik..
Volgens mij meestal in de 36e week maar weet het niet zeker. Bij mij voelt de gyn wel steeds bij de controles of ie al is ingedaald. Niet dus..
Hier vorige week flink last gehad van indalingssteken en weeën, maar ze is van de week toch weer dwars gaan liggen en het is ook gelijk gestopt. Mijn zoontje is met 28 weken begonnen met indalen, helaas met de billetjes naar beneden.
Bij mij was de kleine man al ingedaald rond week 31, geboren met 38.5 weken. Uiteindelijk heeft hij wel problemen gehad met zijn nekje door zo lang ingedaald te zijn geweest. Een osteopaat heeft daarbij geholpen.
Hier nu 30 weken zwanger en voel dat de kleine langzaam mij aan het plagen is met indalen. Steken van onder,indalingweeën (irritant!) Mijn kindjes zijn elke keer rond deze periode gaan indalen
Hier met 27 weken al ingedaald ik dacht het al te voelen en vorige week bevestigd door vk... Heb ook echt last aan mn liezen bij het lopen... De hele baby ligt opgekruld in mn bekken waardoor de vk eerst dacht dat de baby niet goed groeide, kreeg gelijk een groeiecho maar baby ligt heel laag met het hoofd in de bkken
Met 32 weken lag ze een beetje ingedaald maar niet vast Met 34 weken lag ze een stuk ingedaald ( en vast dus) En moet volgende week weer en denk dat ze dan wel helemaal ingedaald ligt
Vorige week (week 39) ingedaald, maar niet vast en sinds deze week ook vast. Niks van gevoeld overigens.
Ik zit ook te wachten op indaling. Scheelt ook hoeveelste kindje het is en hoeveel ruimte er is. In mijn geval ligt het kindje soms wat dieper, maar dat wisselt nog vaak, ze ligt nog niet vast. Ik denk ook niet dat ze nog vast gaat liggen tot de geboorte. Maar het is mijn 5e kindje.
Hier rond week 29 last van me onderbuik gehad, en meneertje lag met 30 weken al iets naar beneden maar met 31 weken pas echt steken gehad en inderdaad met 32 weken lag die al naar beneden met z'n hoofd en is iets dieper gaan liggen waardoor die ook niet meer terug kan draaien. Verder geen last echt meer. Alleen soms bij me liezen dat ik het even voel als buk en omhoog kom
mijn oudste lag al met 37 volledig vast, de jongste daalde pas in op het moment dat de bevalling begon, kan ook blijkbaar
Mn oudste 2 rond de 32weken en deze begon ook met 32weken in te dalen maar helaas met 34weken weer terug omhoog. Met 37weken goed ingedaald.
Heel verschillend dus allemaal Haha. Ik ben benieuwd wanneer ons eigenwijsje zakt dan 😊😉
hier ook de 1ste en nog niets ingedaald... al voel ik wel veel steken en pijn vanonder dat ik toch elke keer denk ja nu moet ze toch ingedaald zijn... niet dus. we wachten nog maar wat af