Hoi Ik ben 5 week zwanger Pas nu m'n broeken al niet meer 🙊🙄 Meer die dat hebben Weet niet zo goed wat nu aan moet doen Ik hou niet van legging op werk Ikkehouvanjou
Bij je eerste zwangerschap ook niet? Wow, dan moest je al gauw aan de positiekleding zeker? Bij mij was het "darmenbuikje" wel weg met een week of 6/7. Echt positiekleding nodig hebben kwam flink wat weekjes later
Ja was echt niet normaal inderdaad .. en bij de andere 2 was het net zo 'erg' helaas.. Heel veel leggings gedragen en stretch jurkjes
Oh, zo erg idd! Vooral in de middag. Dan voel ik m'n buik gewoon opblazen en staat m'n knoop echt strak in m'n buik. De broeken zijn normaal precies pas. Nu telkens bang dat ie 'boem' zegt. Doet ook gewoon echt zeer. En dan eet ik alleen een paar crackers met beleg en drink veel water. Positiebroeken liggen al weer klaar
Hier ook erg snel een buikje. Ik deed dan elastiekje door knoopsgat zodat de broek wat wijder was bovenaan. Zo heb ik toch een poosje eigen kleding kunnen dragen. Maar ging al gauw over op jurkjes.
Hier 53 kilo. Kon mijn broeken wel aan, maar wel broeken met lage taille. Inmiddels ben ik weer zo plat als een duppie, dus zit alles weer fijn.. Ik heb nog positiekleding van de zs van onze dochter en zij is van eind juni en nu eind juli uitgerekend, dus scheelt me weer ander seizoen kopen haha.
Ik had er ook al met 5 weken last van. Ben overgestapt op de jurkjes en rokjes, panty en rokjes boven mijn buik gedragen. Die broek rand erop zat echt niet lekker! Met 5 weken ook al nieuwe bh's moeten kopen, om niet met 4 borsten rond te moeten lopen. Bij mij ook niet meer weggegaan. Heb sinds een week een positiebroek erbij.
Komt en gaat. Nu sinds een week blijft de buik haha en is het ook echt een buik. Geen twijfel meer mogelijk Deed in begin inderdaad ook haarstiekje door knoopsgat en dan riem. Zat prima en stretcht op die manier ook nog wat
Herkenbaar! Ik weeg ook niet veel en heb normaal geen buikje, mijn normale broeken gingen snel knellen. Mijn lage broeken kan ik nog aan en heb ik een positiebroek met lage band gekocht, dat zit lekker
Hier al vrij snel positie kleding. Ik ben nu 8 weken maar kan echt geen eigen kleding aan, misschien speelt het mee dat er 2 aan het groeien zijn
Bij de tweede zwangerschap groeide ik ook heel snel. Heb in het begin nog even wijde kleding over mijn broek gedragen, zodat ik op mijn werk af en toe even ongemerkt mijn knoop kon opendoen. Maar had al vrij snel (met 8 wkn) mijn positie-spijkerbroek aan.
Wat een lichtgewicht dames hier allemaal Ik was al trots dat ik weer tussen de 73-75 kg zweefde met mn 175 cm voor de zwangerschap (kwam vanaf goede 80). Nu heb ik geen weegschaal meer sinds een tijd dus t is beetje gokje aan de hand van mn maten, die meet ik zo nu en dan eens op (was zo trots toen mn billen beneden de 100cm omtrek zakten ) Maargoed, nu dus in rap tempo en zonder meer eten er overal een paar centimeter bij gekregen en echt een buikje omdat mn darmen besloten hebben dat er best dingen in mogen, maar die er nooit meer uit gaan! Veel vezels, water en genoeg vettigheid helpen wel maar blijft dat mn hele darmkanaal gewoon constant "vol" voelt.