Hoi meiden, Ik kan deze hele zwangerschap al wel lekkere salmiak-snoepjes eten. Doe dit natuurlijk niet , maar vanmorgen toch weer eens een potje gekocht. Heb een normale bloeddruk, en ik weet dat ik er niet teveel van moet eten, maar oeeehhhh, het is zo lekker! Wie ook zo verslaafd aan salmiak of... waar ben jij aan verslaafd??
Jaaaaaaaaaaaa ikke! Ik weet niet waar dit vandaan is gekomen. Ik kan de hele dag wel samiak eten. Heb nu ook zo'n rolletje samiak pastilles gehaald. Heeeeerlijk!
Ik ben nu gek op zoetigheid! Brownies, appeltaart, moorkoppen, mandarijnen, Cote d'or pure chocola met hazelnoten... Mmmm!! Ik eet nu een boterham met vruchtenhagelslag. Ben trouwens al 25 kilo aangekomen, maar dat terzijde
ik probeer me echt in te houden dit keer. vorige keer zo'n 20 kg erbij, zucht. Vooral door dropjes. Nu vooral zin in schuimpjes (die bij de pepernoten zitten) en andere zoete snoepjes. maar weer geen chocola bijvoorbeeld
Ik ben altijd wel redelijk verslaafd aan salmiak en zoute drop. Nu ben ik gezegend met een lage bloeddruk, dus ik maak me er niet druk om. Eén keer had ik 125/70. Verloskundige dik tevreden, maar ik wist dat dit voor mij al aan de hoge kant is en ik had die dagen ervoor inderdaad een doosje zoute drop . Dus toen ben ik toch maar weer even gestopt.
ja hier ook, zoute drop en zwart/witjes zijn favoriet. Toch maar proberen een beetje in te dammen Gelukkig altijd een nette bloeddruk, dus maak me er niet al te druk om!
Ik momenteel aan meloen, maar ik zit pas in mijn achtste week, dus een beetje wat niet verveelt, lekker is en licht verteerbaar is vanwege de ochtendmisselijkheid. Ik hoop dat fruit favoriet blijft, ik kan het snoepen nu gelukkig redelijk laten.
Oh HEERLIJK! Ik heb een zak dubbelzoute drop van de markt. Heb mezelf op een maximum van 5 dropjes per dag gezet. Denk dat ik me met die salmiaksnoepjes niet in zou kunnen houden, die eten zo makkelijk weg
Schnitzels, cordonbleu, kipnuggets, patat eigenlijk alles hartigs en warm. Juist bijna geen trek in zoet, tenzij er bladerdeeg in zit . Was voor de zwangerschap een chocolade junky, nu totaal geen trek in...
Ik lust aan het bein van een zwangerschap ook ineens geen chocola meer. Zodra ik misselijk word van alleen al de gedachte aan chocola, heb ik geen test meer nodig haha! Ik begin trouwens ondertussen wel weer trek te krijgen in een mooi stuk rood vlees of een beetje alcohol... Ik ben echt aan het aftellen nu.
Bij alle drie de zwangerschappen salmiak! Gelukkig is mn bloeddruk nu laag/normaal dus kan het gerust eten. Nadeel is dat ik alle soorten snoep en chocola wel extra lekker vind nu
Salmiak lolly's... Doe het nog aardig netjes vind ik... 1 per 3 dagen ofzo En snoepjes.. Terwijl ik normaal altijd van de hartig was. Maar probeer het zo lang mogelijk uit te stellen dat ik wat neem.
Haha super herkenbaar ! Heb vorige week ook een zak met salmiak snoepjes gekocht , die koop k normaal nooit !
Ohhh drop.. vooral die licht bruine salmiak muntdrop die zo heerlijk aan je kiezen blijft plakken hahahaha
Ben verslaagd aan yogurt! en dan echt die zurige magere yogurt (moet ik normaal gesproken niet aan denken haha