Hoi allemaal, Ongveer vier maanden geleden heb ik op elf weken zwangerschap een miskraam gehad. Omdat mijn ongesteldheid niet op gang kwam zou ik vorige week een hystroscopie krijgen. Echter was dit niet meer nodig omdat ik toch weer zwanger was. Op de echo bleek woensdag dat ik vijf weken zwanger ben dus erg pril. Nu ben ik donderdag onverwachts opgenomen en geopereerd aan mijn blinde darm. Ik heb telkens gevraagd of het geen kwaad kan maar ben nog steeds niet gerust op. Hebben jullie hier ervaring mee?
Geen ervaring mee, maar volgens mij kan het geen kwaad hoor! Ze houden er rekening mee en zijn extra voorzichtig!
Beetje bot gezegd, maar een dode moeder vanwege een geknapte appendix was helemaal slecht geweest voor je kindje. Dus tja, je had geen keus. Er worden wel meer mensen geopereerd tijdens de zwangerschap, en als je het hebt gezegd, hebben ze er zeker rekening mee gehouden. Anders vraag je nog een (telefonisch) gesprek met de anesthesist aan om je specifieke vragen te stellen.
Snap helemaal je angst. Heb je het ook aan de artsen gevraagd? Denk dat dit wel een goede rede is om nog een echo te laten maken. Kijken of de kleine gegroeid is
Ten eerste beterschap gewenst. Ik denk dat de artsen weten wat ze doen, ik snap je ongerustheid en zou bij vragen gewoon contact opnemen met je huisarts. misschien kan hij je meer uitleg geven over zwangerschap en operatie die je hebt ondergaan. groetjess
Mijn schoonzusje was al 16 weken zwanger en toen geopereerd aan haar blinde darm. Alles is goed gegaan.
Ik denk dat de zorgen voornamelijk gaan over het effect van de narcose op de kleine. Of het nu noodzakelijk was of niet. Tuurlijk moest ze die operatie maar ik zou me ook zorgen maken. Meid; even bellen en al je vragen bij een arts neerleggen!
Ik was 6 wk in verwachting van mijn zoontje toen ik ben geopereerd aan mijn blinde darm... Is allemaal goedgekomen.
Dat snap ik wel, maar ze had geen keus. Dus daar hoef ze zich in elk geval niet schuldig over te voelen. Ze heeft geen liposuctie laten doen of zo, het was een medisch noodzakelijke ingreep. En wel zo noodzakelijk dat ze anders misschien wel was overleden. En voor verdere info naar de anesthesist, zei ik al.