dag dames Ik ben 5 weken zwanger maar aan mijn buik te merken net 5 maanden! Mijn buik is helemaal opgeblazen, nu heb ik wel wat moeilijkere stoelgang sinds ik zwanger ben dus ik vermoed dat het ook wel daar doorkomt. Mijn buik staat bol en ik ben snel buitenadem, heb geen conditie meer ook niet, en dit na 5 weken al.....?? Zijn er nog dames die dit hebben of moet ik me zorgen maken? Lieve groeten Kim
hoi kim, hier hetzelfde, krijg al een buikje (zijn je darmen) en krijg mijn broeken met geen mogelijkheid meer dicht.. en als ik ze dichtwurm heb ik binnen 10 min. buikpijn. ik heb een zwangerschapsbroek gekocht en die zit heerlijk... (al zullen sommige mensen denken wat een aansteller, maar als iets te klein wordt zul je toch iets groters moeten hebben), gelukkig dat het niet opvalt dat het een zw. broek is want ik wil toch nog eventjes wachten tot iedereen het te weten komt..
Hey Chanta, leuk we zijn net even lang zwanger, spannend he. Ik heb ook al een broek gekocht maar wil toch nog wachten met ze aan te doen. Het is ook stom, je zegt dat je zwanger bent, mensen kijken naar je buik en denken waarschijnlijk, aja inderdaad, en als je dan moet zeggen dat je nog maar 5 weken bent...klinkt het stom vind ik. Ben jij ook steeds vroeg wakker? groetjes
hoi dames ik heb ook een opgeblazen buik dat komt bij mij ook inderdaad door mijn darmen. ik trek lekker leggings aan die ik lekker over me buik heen kan trekken en dat zit ook heerlijk lekker lang shirt erover of jurkje helemaal top! succes
ik heb toevallig zondag mijn positiejeans van zolder gehaald, kon mijn jeans nog wel aan, maar het zat niet echt lekker. en inderdaad wat sabrina zegt; je kan ook een legging aantrekken. mensen in mijn omgeving die het nog niet weten, vragen nu al aan mij of ik zwanger ben, omdat ik al zo'n opgeblazen buik hebt.
Hoi Ja dat is wel zo,maar het is zo een dom zicht, de mensen zien dat je zwanger bent en dan moet je zeggen dat je nog maar 5/6 weken ver bent...er zijn wel leuke kleren, en eerlijk gezegd is het ook wel geweldig dat buikje hoor, ik voel me al 100 % zwanger Hebben jullie nog andere kwaaltjes? Ik slaap niet zo goed, ik slaap vast maar ben erg vroeg wakker, en dan ook klaarwakker, ik heb ook veel buikpijn. groetjes
Hier ook last van een opgeblazen buik. Ik heb ook problemen met mijn stoelgang, als ik drang voel dan krijg ik ontzettende buikpijn echt stekend. Maar zodra ik dan geweest ben is de pijn direct weg. Ook ik draag leggings en treggins doe er dan een lange trui of jurkje zoals iemand al zei.
Ik heb soms ook al een opgezette buik. Verder passen m'n broeken nu gelukkig nog wel. Het is vooral hoger in m'n buik dat het bol is nu. Lang leve de migratie van de darmen
Ik ben elke dag heel vroeg wakker, dan moet ik plassen en dan kan ik nog wel verder slapen. In slaap vallen is ook een ramp. Ben de hele dag moe maar als ik dan in bed lig blijf ik maar malen.
Niet geïnterpreteerd als zwangerschapskwaal eigelijk maar nu je het zegt, ik heb dat ook. Al voor me NOD had ik dat. Normaal niet uit bed te branden, nu ben ik al voor dat de wekker gaat klaar wakker.
hoi kim, ja grappig he dat we even ver zijn.. dat vroeg wakker zijn heb ik niet, ben 's morgen juist moe en 's avonds kan ik niet slapen. ik wil graag op zijn minst de eerste echo afwachten tot ik het bekend ga maken, maar als het zo doorgaat lukt dat niet. ik begin helemaal dikker te worden vooral buik,heupen en billen. dat valt natuurlijk op (had ik bij mijn eerste ook, normaal maatje 36, op het eind van de zwangerschap xxl!) heb jij dat ook? ook heb ik nergens zin in (eten) het is meer moeten omdat ik anders beroerd word, terwijl ik anders echt een snoeperd ben..
Ik heb dat ook dat snoepen! Als ik niet eet dan word ik walgelijk hahaha. En mn buikje komt ook nu al tevoorschijn..
Ik heb nu al zo'n last van een opgezette buik en moeilijke stoelgang.... Ik heb wel eens gehoord dat dat met een 2e allemaal sneller gebeurd, omdat je lijf het zou herkennen en dan sneller plaats maakt?
Hier vanaf 4 weken savonds een opgeblazen buik!!!! En nu de hele dag! Kan wel gewoon naar de wc. Ik vier zaterdag m'n verjaardag dus moet echt al mijn buik inhouden!! Is normaal hoor
allemaal heel herkenbaar, ik ben doodmoe als ik van mijn werk kom, en krijg 's avonds niets meer gedaan, ik lig vroeg in bed, maar ben wel vroeg wakker, in de voormiddag ben ik enorm misselijk, in de namiddag gaat het beter en in de late namiddag ben ik doodop ... leuk allemaal En volgende week verhuizen we, dus ik heb dringend ENERGIE nodig. Straks naar gyneacoloog voor een echo, men dochter (12 jaar) gaat ook mee, spannend! Veel honger heb ik ook niet zoals jullie, en snoepen doe ik ook niet, toch al 1.5 kilo bijgekomen, we zijn ook wel gestopt met roken sinds vorige week maandag, dus ik denk dat de obstipatie en het feit dat ik ben bijgekomen daar ook wel mee te maken heeft!
Ik ben ook zo lamlendig als het maar zijn kan... energie is nergens te bekennen en ik ben de hele dag een beetje misselijk. Echt jakkes. Ik ben een opleiding aan het doen en m'n eigen bedrijf start vanaf maandag... pfff en dan het huishouden nog. Ik trek het soms echt niet meer. Zat vanmiddag al huilend op de bank
Ik heb ook erg last van een opgeblazen buik en ga aankomende week mijn 5e week in. Vooral in de avond na het eten. Helemaal opgeblazen en heb dat altijd al van aardapples, pasta ed. en nu nog des te erger.
Hi meiden, ik heb nog niet eens positief getest, aanstaande maandag of dinsdag is mijn nod, maar ik heb zo'n opgeblazen buik, dat ik ook wel 3/4 maanden zwanger lijk! Ik loop al 3 dagen in een zwangerschapssportbroek rond thuis! Mijn man zag het ook, niet normaal, en dat terwijl ik de afgelopen weken 1,3 kilo ben afgevallen. Ik moet trouwens ook vaak naar de WC, de afgelopen dagen gemiddeld 3 x per dag! Ik hoop maar dat dit betekent dat ik zwanger ben, want het zou echt een domper zijn, mede omdat door die buik ik me al zo zwanger voel. Misschien komt het inderdaad omdat dit de tweede moet worden, dat alles sneller oprekt.... Hadden jullie hier ook al last van, nog voordat je positief getest had?