5 weken zwanger en opgeblazen buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kim2610, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik zal het laten weten pjpj!
    Ik voelde me overigens al die weken wel zwanger terwijl ik aan de pil was.. ik ben dan ook door de pil heen zwanger geworden.. het is al raar dat je dat vermoed laat staan als je het vermoed en uiteindelijk ook zo is..

2. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    he en hoe was de echo hebben ze wat kunnen zien weet je al wat meer? en hoe hebben ze je hcg bepaald?

ik weet niets meer heb een uitwendige echo gehad baal ik wel van konden niets zien dus nu maar weer afwachten

hopen bij jouw goed nieuws geeft t mij ook een beetje hoop

3. Eefteling

Eefteling Niet meer actief

hey dames,

Ik moet maandag voor een echo en ik heb ook een opgeblazen buik. Mijn werk jas kan ik al bijna niet meer aan:S en 1 spijkerbroek doet zeer, dan doe ik de bovenste knoop los en trek een tuniekje aan!

Allemaal gefeliciteerd en fijne zwangerschap!

Liefs,

4. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hoi dames nou paar dagen later.

inmiddels vandaag me 3e echo gehad en er was nu iets te zien. 2 dagen geleden was er twijfelachtig iets te zien 4 dagen geleden was er niets te zien. Ik ben vandaag tevens een week terug gezet in tijd. geen 5 weken en 4 dagen maar 4 weken en 4 dagen nu. volgende week vrijdag moet ik weer voor de echo dan kunnen ze het beter schatten kan best dat ik dan weer vooruit gezet ga worden.

Hcg was 2-3 750
    vandaag 4-3 was die 1490 dus bijna verdubbeld wat perfect was want 2-3 was middag prikken en vandaag erg vroeg in de ochtend. ( mijn hcg bepalen ze dus door bloedprikken)

Hierbij een foto van de echo van vandaag van de vorige 2 echo's heb ik geen foto's. op de foto is het zwarte rondje het vruchtzakje deze is hier 2 mm doorsnee vandaar dat ik ook week ben terug gezet heb waarschijnlijk late eisprong en innesteling gehad. mijn hcg waarde horen wel bij 5 a 6 weken. ik heb zelf het idee meer dan 1 zwart rondje te zien maar dat zullen we nog even af moeten wachten.

Ik meld erbij dat dit een echoapparaat was wat volgens de gyn de mercedes onder de echo's was. op een ander apparaat was er waarschijnlijk nog steeds niets te zien geweest!

Kortom ik ben zo dik als iemand van 3 maanden maar ben steeds korter zwanger haha zijn puur de hormonen en me darmen. me lichaam maakt gewoon snel plaats

5. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    heb je een inwendige echo gehad of niet? want ik heb een uitwendige gehad en daar konden ze niets op zien maar klachten blijven dus jij geeft me nog een beetje hoop hopen dat ik snel duidelijk heid heb had ik maar zo'n vk als jouw

6. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    ik heb een inwendige echo gehad. de echoapparatuur van mijn vk zag ook niets ook niet inwendig dag later zag de gyn met de allerbeste echoapparatuur alleen een vaag stipje wat iets zou kunnen zijn. gister was er dus pas iets zichtbaar.

Mijn gyn zei dat voor de 10 weken alles inwendig moet en dan hangt het nog af welk apparaat ze gebruiken. Ik moet vrijdag weer om de voortgang te bekijken en ik moest weer aan hetzelfde apparaat van haar omdat op een andere echo misschien weer niets te zien zal zijn.

Maak je niet druk het is dus erg normaal. Als je bedenkt dat dat rondje wat je ziet 5 keer vergroot is en 2 mm doorsnee heeft en de hele echo foto 1.6 cm hoog is....

7. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    jij testen toch ook negatief metj e zwangerschaptesten??
    hoop echt dat de ha maandag in gaat zien dat ik echt duidelijkheid moet hebben en het zo ook niet meer weet.
    jij proficiat met je kleine wonder of misschien wel 2

Deel Deze Pagina