Misschien een rare vraag maar lees zoveel over zwangerschapskwaaltjes. Heb een paar dagen geleden positief getest maar heb echt negens last van. Als ik alles lees ga ik denken dat ik niet zwanger ben. Door alle kwaaltjes die iedereen heeft. Zijn er net als mij ook mensen die gewoon nergens last van hebben? Ben bijna 5 weken zwanger.
Hoi!! Ja die zijn er zeker hoor! Een vriendin van mij is nu 25 weken en het enige waar ze last van heeft, is dat ze, nu pas, een beetje last van vermoeidheid heeft! Hier zou ik voor tekenen! Zelf ben ik nu 10 dagen overtijd, maar nog geen positieve test. Heb in principe ook nergens last van (gehad) tot nu toe (maar weet dan ook nog niet of ik zwanger ben) En dat is best irritant! Ik heb normaal altijd wel veel last van krampen tijdens mijn periode maar nu dus nog helemaal niet... wat volgens mij kan duiden op zwangerschap... Al met al, ik zou er blij mee zijn!
Hier inmiddels 12 weken zwanger naast mijn moeheid nergens geen last van alleen in het begin pijnlijke borsten
Op het begin dat ik wist van me zwangerschap had ik ook nog nergens last van, toen we 1,5 week verder waren kreeg ik last van misselijkheid ( hele dag door ) en vermoeidheid. Pijnlijke borsten heb ik al de hele tijd last van. Hoop voor je dat de kwaaltjes bij je wegblijven maja hoort er allemaal bij he hihi
Oehhhh, gevaarlijke uitspraak maar ik snap em. Ik had ook nergens last van, tot pakweg 7 weken zwangerschap, toen ging m'n lijf los, bij beide zwangerschappen. M'n vriendin zei namelijk ook: Kan me niet voorstellen dat ik zwanger ben, voel niks.....ook tot een week of 7, helaas voor haar tot een week of 30 gespuugd.
Snap ook dat het een gevaarlijke uitspraak is en zal vast niet blij zijn als ik kwaaltjes krijg. Maar het is de eerste keer, gewoon allemaal spannend en je twijfelt zo snel. Zal er gewoon van gaan genieten dat ik niet misselijk ben. Dank jullie voorde reacties
Ik ook niet veel klachtjes hoor. Alleen beetje gevoelige borsten en verminderde eetlust (niet misselijk). Je leest dat als er klachtjes komen, dat dat dan rond de 6e of 7e week is.
hooii als eerst gefeliciteerd ik ben nu zelf ongeveer 4a5 weken zwanger en ik heb ook niet zoveel last van kwaaltjes alleen harde borsten en af en toe krampjes of steken maar ben niet misselijk ofzo hopen dat het zo blijft
jij ook gefeliciteerd natuurlijk!!! ja zeker hoop ik dat het zo blijft. Ben ondertussen wel ontzettend moe. Maar geniet er echt ontzettend van. Moet het alleen af en toe nog wel even herhalen in mijn hoofd. Dringt nog niet helemaal door. haha!! Mara dat zul jij ook wel hebben.
jaa bij mij dringt het ook nog niet helemaal door ik ga echt heel vaak naar de wc omdat ik dan bang ben dat ik misschien toch een vergissing heb gemaakt en niet alsnog ongesteld ben geworden haha heb je al een afspraak bij de verloskundige gemaakt? ik ga voor het eerst 8maart dus duurt nog wel even spannend
Tuurlijk kan dat. Bij mijn eerste zwangerschap had ik continue kwaaltjes, maar liep de zwangerschap af in een ma. En bij mijn tweede zwangerschap had ik nergens last van, en Kenji is uiteindelijk toch echt geboren.
hoi ik ben nieuw hier ben morgen 7weken zwanger voor de 2e x vorig jaar in juni en miskraam gehad met 6 weken ik voel bijna niks alleen soms steken in mijn borsten verder niks
maak je geen zorgen, bij heel veel vrouwen beginnen de kwaaltjes een paar weken later. Of komen helemaal niet.
dag ladies... Ik ook geen kwaaltjes... alleen een beetje gevoelige boobs maar meer niet... niet vermoeid of misselijk of wat dan ook. Vind het heerlijk, mag van mij zo blijven
Ook ik heb absoluut nergens last van. Geen enkele prikjes/steekjes in de onderbuik of gevoelige borsten. Maak me best zorgen omdat toen ik pril zwanger was van Emma voelde ik wel van alles en vooral aders in borsten en steekjes linksonder... Vind het toch een beetje eng omdat het zo enorm zwart/wit is. Aankomende maandag weer bloedtest. Afgelopen maandag was HCG 64. Blijf het zo ontzettend spannend vinden...
oh ik hoor het mijzelf ook nog zo zeggen...ik voel niks tot een paar dagen geleden ik kots en kots misselijk ben elke keer....dus schreeuw niet te hard
hier nog 1.. bijna 5 weken en nog helemaal nergens last van.. bij mijn dochter wel pijnlijke borsten (tepels vooral) misselijk en kotsen op de dag van posi test, daarna niet meer gelukkig. maar toen voelde ik me veel meer zwanger dan nu. het maakt me echt onzeker... gelukkig nog maar 2,5e week tot de echo
ik zit ook op ongeveer 4tot 6 weken. af en toe wel een beetje misselijk maar verder eigenlijk ook nog weinig! 1e keer weet ook niet echt wat bij 'het zwanger' zijn hoort of wat niet...
ik moet zeggen dat ik ok nergens last van heb ja pijnelijke borsten en vermoeidheid gefeliciteerd nog
Hoi meiden ik ben nu ook ongeveer 5 weken.. En ik voel ook niks, en ik voel me niet zwanger helemaal niets, daarom zo onwerkelijk! Ik voel dus ook helemaal niets. Wanneer maken jullie een afspraak bij de verloskundige?