goeie morgen damens (klaagmodes aan) ik ben sinds ik zwanger ben gestopt met roken sinds ik een test in mn handen was begon ik er van te kokken en sinds dien helemaal van af gebleven (ben ik heel trots op) nou zit elke dag mn mannetje te zeuren van je hebt stiekum gerookt ik heb die en die gesproken en die hebben dat gezien meiden ik word er gek van ! en wanneer zegt ie dat als hij een peuk op steekt elke ochtend weer het zelfde liedje ik kan 1000 keer zeggen nee ik rook niet en die mensen die dat zeggen hebben het fout maar het helpt niks is dit nou geklaag van hem omdat ie zelf niet kan stoppen ofzo of is ie gewoon aan het zoekken naar een reden van dat ik wat fout doe of zo herkent iemand dit en wat deden jullie hier aan? ik word er zo gek moe en verdrietig van ik wil gewoon (al is het maar voor 1 keertje ) horen van meid wat goed van je ga zo door ik ben gestopt voor me zelf en de kleine maar soms als ie zo zit te zeiken heb ik echt zoiets van grrr zal er is 1 op steken dan heb je echt wat om over te klagen grrr (maar dat doe ik niet) sorry voor het lange verhaal kijk uit naar tips liefs ancie
da's best ontmoedigend terwijl je juist zo'n trotse vriend moet hebben omdat je gestopt bent, ik vind het in ieder geval heel knap van je! misschien is het goed om uit te vinden of die mensen dat ook echt zeggen over je, ik zou het die mensen gewoon es vragen, als ze het ontkennen vervolgens je vriend er weer me confronteren. nogmaals SUPER dat je niet meer rookt nu. liefs
Bij deze dan in ieder geval van mij: ik ben trots op je ! Miss zou je idd de mensen die het 'gezien' hebben ermee moeten confronteren en later je vriend.
Ik ben heel erg trots op je want stoppen met roken is heel erg moeilijk. Ik vind dat die vent van jou zijn ogen uit zijn kop moet schamen. Als mijn vent dat deed dan kreeg hij de wind van voren. Is hij helemaal gek geworden met zijn verwijten. Ik kreeg ze zaterdag ook hoor maar ja ik stonk inderdaad naar rook omdat ik bij mijn ouders in de auto had gezeten. Tja laten die nou roken hahaha. Hij zei wel meteen "oh ja dom van me". Vraag die zogenaamde mensen eens recht op de man af of ze je inderdaad hebben gezien en wanneer dat was en waar.
dankje wel meiden helaas zou ik het ook van mn vriend willen horen maar ik ga idd die vrouw er mee confronteren uit de straat want wat ze gezien zou moetten hebben kan gewoon echt als ik de hond uit laat eet ik nog wel is snoeppies miss dat ze dat gezien hebt ik vind het zo raar allenmaal het kan gewoon niet en ik zit ook echt niet onbewust te roken hoor zo gek ben ik nou ook weer niet sprak net met mn vriend en hij is er gewoon van overtuigd dit maakt mij echt verdrietig
Confronteer hem ermee dat het jou erg verdrietig maakt dat hij eerder iemand anders geloofd dan jouw. Als mijn partner zo zou doen dan had hij de vellen kunnen krijgen en op de bank kunnen slapen. Ik vind als ik het zo lees je partner echt een ongelofelijke zak. Hoe haalt hij het in zijn hoofd. Meisje rustig aan en laat je niet gek maken door die sukkel van een vent. Hij is het niet waard om je zo verdrietig te voelen.
Wat onzettend lullig van hem zeg! Mss zegt hij dit wel om het roken van hem zelf goed te praten. Als jij rookt, kan hij dat ook blijven doen, terwijl hij natuurlijk heel goed weet dat het beter is als hij ook stopt.... snap je hem nog? In iedergeval wees enorm trots op je zelf dat je gestopt bent, weet zelf hoe moeilijk dat is!
dat had mijn vent niet moeten zijn die had echt op de bank kunnen slapen en kunnen nadenken over wat hij fout gedaan heb. ik vind het nogal wat dat hij dus eerder die vrouw gelooft dan zijn eigen vriendin/vrouw dat vind ik echt heel erg . net als wat andere zeggen laat hem lekker denken wat die wilt jij weet beter en snap best dat je dat van me vriend wilt horen dat je goed bezig ben maar omdat je vriend het niet doet doen wij het en wij menen het dus ook nog ik vind het ook knap dat je voor je zelf en je kindje kiest om te stoppen met roken super hoor
Hij mag zich gaan schamen in een hoekje. Volgens mij is 1 van de belagrijkste dingen vertrouwen in elkaar in een relatie en dat heeft hij duidelijk niet in jou, de .sukkel Ik zou hem inderdaad dit topic laten lezen, uitprinten en aan hem geven kijken wat ie dan zegt . Bij de meeste van ons had hij dus een zeer groot probleem gehad als hij aangaf die ander vrouw eerder te geloven als zijn vriendin. Ik vind dat je ook jezlef niet te gaan hoeven bewijzen door met die vrouw te gaan praten, mensen denken toch wel wat ze willen. Jou mannetje hoort je gewoon 100 % op je woord te geloven. punt uit. Jij doet het super en wij zijn allemaal trots op je dat je de peuken laat staan.
Ach ik ben ook gestopt, maar vriendlief rookt nog. Maar buiten en anders in de schuur! Hij komt niet meer binnen met een peuk! Baal er wel van, dat ie nog rookt, maar denk dat als hij zou stoppen, dat ik hem ga smeken weer te beginnen, denk niet dat ie er gezelliger van word......
ik vind het ook echt super knap dat je gestopt bent wel jammer dat je vriend dat niet geloofd liefs kim
hier is ventje gestopt met roken in februari 2007 en hij was ook niet te genieten in begin maar goed was blij dat die gestopt was aangezien ik zelf nog nooit gerookt heb. maar als er nu hier een kleine is van iemand anders en die stinkt erg na rook vind ik het echt goor dan denkik bij me eigen van ja niet zo slim om in bijzijn van zo kleintje volop te gaan roken mja dat is mijn mening dan hier word dus ook niet meer binnen gerookt zovaak komen er hier dan geen mensen die roken en als die wel komen gaan ze maar op balkon staan
Sja, dat is het enige wat ik erg vind dat mijn vriend rookt. Hij stinkt zo! En straks pakt ie de baby op en dan ruikt de baby dat ook...bah bah bah...mja, we hebben hier al meerdere discussies/ruzies over gehad....