Hai dit is een foto van mijn echo en ze vertelde dat ze in de luierhouding lag ze gaf aan dat het een meisje was alleen ik twijfel wat denken jullie?
Onduidelijke foto... kan er niks van maken. Maar waarom vertrouw je die echoscopist niet gewoon? Ondanks dat ze het wel eens mis hebben, hebben ze het toch meestal bij het rechte eind hoor...
Pff, vind t sowieso altijd lastig om te zien waar je moet kijken. Zie de 3 streepjes niet... Bij onze eigen echo wel, maar ik weet hoe ik die moet bekijken... Anders nog ff een pretecho er tegenaan gooien!
Ze deed een beetje twijfelachtig dus daarom twijfel ik ook.. op de echo ligt ze in de luierhouding vertelde ze.. gr
Maar in luier houding kan je zoiets toch niet zien? Moet toch van de onderkant of echt tussen de beentjes? Met luierhouding bedoel je toch van opzij?
Sorry, vind het een beetje onduidelijk, dus ik doe er geen uitspraken over . Maar als je twijfelt en je het echt wilt weten, kun je toch een pretecho laten doen?
Volgens mij kun je van de zijkant nóóit met zekerheid zeggen wat het geslacht is. Het 'jongensgedeelte' kan zich nl nog verstoppen als het naar boven of achteren wijst, een balzak kun je zo ook lang niet altijd zien zitten. Een 'toiletshot' oftewel van een foto van de onderkant geeft veel meer duidelijkheid. Ik zou de echografiste wel vertrouwen als ze van meerdere kanten gekeken heeft, maar als het alleen gebaseerd is op deze foto, dan weet ik het zo net nog niet zeker...
ja de echo is idd erg onduidelijk.. dus we wachten maar gewoon af dan kan het altijd nog een verassing zijn hihi.. ja klopt luierhouding van opzij