Hoi Willet, Dit is echt niet fijn. JM en ik hebben maandag pas een echo omdat eerder niets te zien in, vanaf 6 weken is er iets te zien, maar nog niet eens zoveel. Mijn bloedverlies gaat gewoon door, helderrood met wat hele kleine stukjes. Heb wel het idee dat het wat minder aan het worden is. Op zich blijf ik nog wel een beetje hoop houden, beetje een raar gevoel kan het niet omschrijven. We zullen maandag zien. Succes Willet, ik zou gewoon even met de verloskundige bellen! Bij een ander topic staan hele positieve verhalen over bloedverlies, daar houd ik me nu aan vast! Liefs Lisette.
ik weet het niet maar ik denk dat het dan een goed teken is toch? Dat alles blijft zitten waar het zit!
gisteravond voordat ik ging slapen rond 22 uur ben ik denk ik het vruchtje verloren. Tenminste ik verloor een redelijke grot prop van 4 a 5 cm. Ook weer wat meer buikpijn gekregen. Moest toen natuurlijk weer heel erg huilen. Mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en met vlagen blijf ik misselijk. Het bloeden is sindsdien zo goed als gestopt. Ik wou dat het al maandag was dan wist ik waar ik aan toe was, deze onzekerheid is niets voor mij, ik word er gek van. Ik houd rekening met het ergste tenzij iemand mij positieve verhalen kan vertellen natuurlijk. Liefs Lies.
hey lies, wat erg! Heb zelfs de tranen in me ogen staan! Helaas heb ik er geen ervaring mee en kan je ook niet helpen. Maar ik wil je heel veel sterkte en succes wensen meis! Ik hoop dat je maandag gewoon positief nieuws krijgt. Ooohhh meis ik zou je zo graag willen helpen!!
Was het een bloedprop? Vreemd dathet daarna wel gelijk gestopt is! Vind het echt erg voor je als het mis is gegaan! Sterkte en hoop voor jou dat het snel maandag is!
om eerlijk te zijn weet ik niet wat het was, het was wel stevig,maar niet helderrood, ik denk echt dat dat het vruchtje was. Iets anders zou ik niet kunnen bedenken. Bij mijn 1e zwangerschap had ik ook een cyste,maar die verdween gewoon in het niets. Het was ook een beetje ovaal en roodbruin van kleur.
Het bloeden is niet helemaal gestopt, maar nu is het net als zondag alleen een beetje met afvegen,maar nog wel steeds helder rood. Ik denk dat ik er van uit moet gaan dat het mis is, de kans is nu wel heel klein. Ondanks dat je allemaal positieve verhalen ziet. We kunnen helaas niet meer doen dan afwachten, dus ik ga nu even lekker op de bank liggen en dan zien we wel weer verder. Dankewel voor jullie lieve reacties!!!! Daarom is dit forum juist ook zo fijn je kunt je ei lekker kwijt. Schoonoouders en schoonzussen hebben we het wel verteld, maar verder nog aan niemand. Doe ik maandag wel als alles zeker is. Liefs Lies
Maar als je nu je VK belt en zegt dat je denkt dat je een vruchtje bent verloren kun je toch zeker wel eerder langs komen?! Heel naar dit allemaal meid..ik blijf voor je hopen dat het iets anders is geweest en dat beeb gewoon nog veilig in je buik zit... xxx
ohjeetje lies,wat supervervelend voor je,ik wordt er helemaal verdrietig van ik hoop echt dat het toch goed is, ookal is het moeilijk te geloven...sterkte vanuit hier..bij mij vandaag niks bijzonders..geen bruinverlies dus ik hoop dat het over is? ik kan ook niet wachten tot de echo ik weet hoe stressvol dat is..sterkte lies!!
Wat erg voor jullie! Ik zou ook de VK bellen en het eventuele vruchtje laten zien, ik had dat ook gedaan alleen bij mij was het het vruchtje niet maar een stolsel (heel donker rood) een vruchtje is vaak grijzig.
Hoi Aura, dat geeft me weer wat hoop want het was alles behalve grijs. Ik voel me ook gewoon nog zwanger dus dat is het gekke van alles. Zelf denk ik dat het een tweeling was en dat er nu 1 af is gekomen. Maar ja je moet wat om jezelf moed in te praten. Tweelingen zitten wel veel in onze familie dus dat zou zomaar kunnen. Maandag krijgen we een echo,veel eerder valt er toch niet veel te zien. Fijn dat het bij jou is gestopt Willet, dat is zeker een goed teken! Succes nog!
hoi lies, het is er nog...een beetje, was gewoon even 2 plasbeurten weg hihi..heb het dus nu al precies een week...hopen maar dat het snel voorbij is dan kan ik weer rustig ademhalen. ik ga me er niet meer druk over maken heb ik mezelf nu beloofd..als het mis is, is het mis en zien we het vanzelf, je kunt er niks aan doen als verwerken en doorgaan.. ik hoop heeeeel erg dat je maandag goed nieuws krijgt en dat je kleintje gewoon is blijven zitten! houd moed!
sterkte.. ik kan helaas geen positive verhaaltjes vertellen, maar wie weet is het niets.. wel vervelend dat je niet nu al mag om een echo te maken, dan weet je waar je aan toe bent!!! I pray for you.
Nog 3 dagen en dan weten we het zeker. Vandaag is het bloedverlies er nog steeds, in mijn maandverbandje is het donkerrood, maar niet veel.Met afvegen is het nog steeds helderrood. Verlies geen stolsels. Vandaag wel veel last van kwaaltjes. Misselijk, hoofdpijn, borsten. Stond ook weer te kokhalzen boven een vieze luier van mijn zoontje, dat had ik de vorige zwangerschap ook. Dus dit alles geeft me toch eigelijk best wel weer hoop!!! Het kan natuurlijk zo zijn dat ik gewoon mijn menstruatie heb gehad. Alleen die prop van woensdagavond daar maak ik me het meeste zorgen over. Eten is ook een probleem. Ik moet eten anders word ik heel erg flauw en misselijk, maar eigelijk heb ik helemaal geen honger en heb ik dan net gegeten, dan begint me buik te knorren. Dit herken ik allemaal uit mijn vorige zwangerschap. Ik heb al de hele week onwijs veel zin in jus d'orange, Dit hebben we nooit in huis (drink ik echt nooit) net mijn man op pas gestuurd om dit even te gaan halen. Hoe is het met jullie allemaal?