5 weken zwanger en sinds gister bloedverlies.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lies29, 9 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    oh Lies vind het heel erg voor je dat het mis is gegaan, leef met je mee! Veel sterkte!

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ow meiden :( ik had zoveel hoop dat het bij jullie goed zat:( ik kan niets anders meer zeggen ik vind het zo jammer:(

3. jm88

jm88 Lid

14 aug 2009
    34
    0
    6
    NULL
    NULL
    heey

sorry niet eerder tijd gehad...maar lies en pimmeke wat erg dat het niet goed was!

heel veel sterkte! :(

bij mij was het vooralsnog wel goed... ik ben wel iets minder ver maar dat wist ik zelf eigenlijk al omdat ik precies wist wanneer de eisprong was maar de vk zei dat ik de 1e dag laatste men aan moest houden.. maar gister bij het echobureau zeiden ze dat ik 5 weken en 6 dagen ben en dat klopte bij het beeld.. een duidelijke zwangerschapsring...

1 dec nieuwe echo!

nog steeds wat bruin-roze verlies...

4. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Gelukkig jm dat het bij jou lekker goed zit.
    Ik blijf voor je duimen.

Met mij gaat het eigelijk best goed, heb wel een paar keer per dag dat ik even stil word maar goed dat mag ook he. Het gaat gewoon ook allemaal door, mijn oudste ziet af en toe dat ik verdrietig ben zegt ie "mama dietig" "mama huilen" echt zo lief, dan moet je wel huilen. Maar voor de rest gaat het eigelijk best goed. Nu gaan we maar lekker een vakantie boeken kunnen we volgend jaar in juli lekker weg dat had anders niet gekunt.

Liefs Lies

5. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Sterkte,en hopen dat het niet erger wordt!!!

6. pimmeke

pimmeke Nieuw lid

16 nov 2009
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Fijn voor je JM dat alles goed is!! Hopelijk dat volgende week maandag de echo goed is en dat we weer opnieuw kunnen starten.
    Ik ben er redelijk nuchter onder, vindt het zeker jammer dat het mis is gegaan, maar denk dat het niet voor niks mis is gegaan. De natuur heeft dit zelf in de hand!!
    Gelukkig genieten we volop van onze eerste, en hopelijk kunnen wij binnenkort ook weer gaan genieten van een aankomstige tweede.
    We wachten maar af, meer kun je toch niet doen.

Groetjes

Deel Deze Pagina