hallo ik heb een vraagje Ik ben in aug gestopt met mijn prikpil en daarna 2 keer ongesteld geworden De laatste keer dat in ong was was begin sept Ik heb in oktober (begin) een test gedaan die was negatief Nu heb ik sinds anderhalve week heel erge pijn in mijn borsten tot het niet op mijn zij kunnen liggen s'nacht toe Ook mijn tepels zijn erg gevoelig en als ik kippenvel heb dan trekt het ook door naar mijn tepels heel vervelend gevoel ook ben ik erg moe (suf) de hele dag Ook heb ik veel last van zuur in me keel als ik gegeten of gedronken heb Ik kan nu nog geen test doen omdat ik donderdag pas mijn geld heb maar ik wil graag weten hoe groot de kans ongeveer is dat ik zwanger kan zijn Ik heb namelijk al 3 miskramen gehad dus zit erg in spanning Wil graag jullie mening horen groetjes esther
je zou idd wel zwanger kunnen zijn ......Hoe groot de kans is dat weet ik niet , je lichaam kan je ook enorm voor de gek houden .. ik ga voor je duimen !!!
Nou heb vandaag een test gedaan was echter niet eerste ochtend urine. alleen moet ik zeggen dat ik dit al eerder heb gehad test was bij mij een heeel heel licht streepje toen en bij mijn dokter was hij negatief maar ik was toen toch zwanger weet dus niet zo goed wat ik hier van moet denken Heb nog steeds erg harde en pijnlijke borsten en moe en de vlagen van missellijkheid zijn er nog steeds afwachten dus maar denk