Spannend! Ik begrijp je zorgen. Ik heb bij mijn zoontje tot 16weken bloedverlies gehad. Als je stolsels en erge buikkrampen hebt ben ik bang dat het niet goed is. Maar alleen wat licht bloedverlies en wat zeurende buikpijn kan erbij horen. Het groeien van je baarmoeder kan wat buikpijn veroorzaken en omdat alles goed doorbloed is bij je baarmoedermond kan het wat bloedverlies veroozaken. Sterkte!!
Hier ook bloedverlies. 6,5 week zwanger. Gister alleen met afvegen. Vanmiddag alleen met afvegen en net druppelde het wat. Geen erge krampen maar wel raar gevoel. Ben ook zo bang en zenuwachtig! Snap helemaal hoe je je voelt! Laten we allemaal voor een goede afloop gaan! Ik duim voor je!
Nou bij mij helaas niet goed. Na meer bloedingen vandaag echo gehad: geen vruchtzakje te zien. Hopen dat het bij jouw goed is! Succes!
Ik maak me nu nog meer zorgen... De 1 zegt; "Het is normaal, en de ander heeft een miskraam gehad." Wachten duurt dodelijk lang... Ik krijg als het goed is donderdag mijn eerste echo om mijzelf gerust te stellen.. Mijn tepels zijn nog steeds gevoelig en ik kan niet op mijn buik liggen.. (sorry voor de omschrijving..) Ik heb al van mezelf grote borsten.. Cup H85 dus ja als deze opzwellen dan kun je echt niet meer op je buik liggen.. Ik verlies steeds (1x per dag ong) een beetje bloed bij afvegen. (van de 1000x naar de wc gaan maar 1x bloed) Het is helder doorschijnend rood/roze.. Ik heb alleen een beetje een geergerde onderbuik. Ik kan geen hele strakke broek aan want die port mijn buik in en dat voelt niet fijn kan ik je zeggen... Zijn dit nog steeds zwangerschapskwalen? Of heeft mijn kindje me verlaten?
Hier ook pas donderdag de echo. Heb vorige week een aantal bloedingen gehad, gelukkig niet constant. Was ook ontroostbaar. Maar ben wel supermisselijk. Mijn gevoel zegt dat ik nog zwanger ben. Maar dat is voor mij pas echt zo als ik de echo heb gezien en een hartje heb gehoord. We kunnen niks anders doen dan hopen en afwachten.