5 weken zwanger en zo weinig symptomen..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zonnetje13, 2 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Sinds een paar nachten doen mijn borsten 's nachts ontzéttend veel pijn. Maar verder heb ik bijna geen zwangerschapssymptomen! Af en toe wat meer honger maar lang niet zo erg als bij mijn eerste, en volgens mij hoef ik ook nog steeds niet vaker te plassen.
    Voel me erg onzeker hierover door eerdere miskramen..:(

2. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Wel ook abnormaal moe overdag trouwens!

3. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Kwaaltjes zeggen niks over verloop van de zwangerschap. Die komen en gaan...

4. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw
    Geniet ervan zolang het kan. Ik had met 5 weken zwangerschap ook totaal geen kwaaltjes. Met 6 weken begin het. Misselijkheid begint bij mij altijd rond de middag uren en houd aan tot ik in slaapval in de avond/nacht.

heidiane vindt dit leuk.
  5. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Precies dit! De zwangerschappen waarbij ik veel klachten had, bleken miskramen te zijn. Huidige zwangerschap lijkt een plakker te zijn, tot 8 weken helemaal geen klachten. Geen pijnlijke borsten, niet misselijk, niet moe. Alleen een beetje bitchy :rolleyes:.

Uitblijven van klachten zegt echt nog niks over de zwangerschap! Probeer te genieten :)

6. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik heb sinds dat ik zwanger ben nog niet één keer last van mijn borsten gehad. Ik spuug wel de hele dag door dus dat compenseert lekker:roflmao:.

7. Mvp

Mvp Actief lid

26 aug 2017
    336
    136
    43
    Vrouw
    Ik zou me er niet te druk om maken. Heb de eerste 10 weken van de zwangerschap zo goed als geen symptomen gehad en dat beviel me prima.

8. Meysje

Meysje Bekend lid

5 nov 2012
    531
    318
    63
    Lekker van genieten. Al snap ik je onzekerheid.
    Ik heb nog steeds weinig last, zelfs minder dan in mijn vorige zwangerschap. Ik prijs mijzelf maar gelukkig haha. Gefeliciteerd met je zwangerschap!

9. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Ik heb deze zwangerschap de eerste weken niks gevoeld en geen enkele kwaal gehad. Zegt echt niks. Proveer je geen zorgen te maken!

10. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Dank jullie wel ❤
    Maar ik ben niet gerust. Ik heb al de hele ochtend met vlagen lichte kramp en zag net een paar keer een beetje roze bij afvegen. Mijn borsten waren vanmorgen ook ineens slap. Het voelt steeds meer of ik ongesteld word dus ik vrees toch het ergste :(

11. Cjms

Cjms Bekend lid

11 dec 2016
    891
    1.286
    93
    Ik ken het gevoel. Hier ook 5 weken zwanger zonder al teveel klachten (alleen pijnlijke borsten en wat krampjes/steekjes). Ik kan het alleen niet vergelijken met andere zwangerschappen omdat dit mijn eerste is. Voor mijn idee in mijn hoofd hoort het overgeven enzo erbij, hoewel ik goed weet dat dat niet hoeft en anders nog kan komen.

Bel even met je verloskundige als je het niet vertrouwt. Voor hetzelfde geldt heb je morgen wel weer last van je borsten en komt alles weer doodleuk terug.

12. K00

K00 Niet meer actief

Hier twee voldragen zwangerschappen en naast vermoeidheid nergens last van

Gefeliciteerd :)

13. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Bedankt voor jullie reacties! Maakt me wel wat rustiger.
    De krampen zijn gelukkig opgehouden en de spoortjes roze ook. Borsten doen weer pijn en moet ontzettend vaak plassen vandaag. Aah laat de dagen snel gaan!

14. Light

Light Fanatiek lid

15 jun 2014
    1.549
    100
    63
    Ik snap je onzekerheid!

Hier bij de eerste al voor de NOD allerlei typische kwalen (misselijk, pijnlijke borsten, buikpijn, bloedend tandvlees, heel vaak plassen, enorme zin in fastfood) en bij de tweede niks nada noppes totdat ik bij precies 6 weken compleet gevloerd werd door de misselijkheid.

15. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    bij mijn eerste op moeheid na geen kwaaltjes gehad. Nu zullen we het gaan meemaken, hoop weer op weinig kwaaltjes

16. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Gefeliciteerd!!

angel071986 vindt dit leuk.
  17. BethElisa

BethElisa Lid

28 nov 2017
    92
    37
    18
    Vrouw
    Ik ken die onzekerheid! Lastig om het los te laten dan he..

Ik heb ook niet zoveel last van kwaaltjes, tussen de 6 en 8 weken last gehad van overgeven. Nu vooral vermoeid en last van mijn onderrug met momenten.

Het blijft allemaal spannend, we hebben er eigenlijk geen controle over en dat maakt het extra lastig denk ik.

18. Sherra

Sherra Actief lid

4 jun 2015
    312
    174
    43
    Gefeliciteerd!

Je zorgen zijn erg herkenbaar, het maakt allemaal een stuk onzekerder, zeker na mk(‘s). Fijn dat de kramp en het bloeden gestopt is. Misschien per ongeluk een klein bloedvaatje gesprongen.

Bij onze eerste totaal geen kwalen alleen tussen wk9-13 misselijk en moe. Tweede zwschap vanaf wk5 dagelijks misselijk en energieloos (dit werd een mk). Nu alleen vanaf wkn 7-8 dat lichte walg gevoel en af en toe vlagen van vermoeidheid maar heel goed te doen. Soms twee dagen niets en dan weer wel. :)! Maak je geen zorgen en probeer te genieten (al is het makkelijker gezegd dan gedaan).

19. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Het is inderdaad gewoon heel spannend! Voor de eerste weken. Ik moet zeggen dat ik wat sterkere symptomen heb gekregen. Ik kan met momenten bijvoorbeeld niet stoppen met huilen :rolleyes:Af en toe ben ik behoorlijk misselijk en met name s nachts doen mijn borsten veel pijn. Heb ook meer honger en een groeiende buik! Wel nog elke ochtend 1 of 2 keer een klein (oud) roze bloedsliertje in mijn afscheiding gezien maar geen erge kramp ofzo. Nog een week tot de eerste echo!!

20. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    En oja: moeheid!!!! Uitgeput! Normaal ben ik een heel energiek iemand maar nu hoef ik maar op de bank te gaan liggen en ik slaap :D

Deel Deze Pagina