Hallo, mede-zwangeren en al-moeders! Ik ben nu 5 weken zwanger, maar zoooo ontzettend moe! Vorige week ging het nog, maar nu ben ik alleen 's ochtends een beetje fit en tegen de middag ben ik zo moe, dan kan ik wel weer slapen. Herkennen jullie dit? Normaal ben ik de hele dag druk en heb ik 's avonds nog volop energie, nu ben ik al moe na de gedachte dat ik naar mijn werk moet rijden of de was moet vouwen Hopelijk een goed teken, dat de kleine flink aan het groeien is!!!!
Heel herkenbaar.. Lang leve de hormonen die door je lijf gieren! Ik was de eerste 11 a 12 weken moe waarvan 6 weken echt doodop.. Geef er aan toe, slaap een uurtje extra of ga even lekker op de bank liggen als je niet al vroeg naar boven wilt. Het gaat over hoor
hou op schei uit, ik ben dan wel iets verder maar ik ben af en toe kapot, vooral vlak voor het avond eten dan heb ik een mega dip ...
heb het in week 5 en 6 gehad, en nu begin ik langzaam aan wat meer energie te krijgen. zal ongetwijfeld bij elke persoon anders zijn, maar het gaat vast wel over Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Dank jullie wel voor jullie lieve reacties! Ik heb net alvast het avondeten gemaakt (ovenschotel), die hoef ik straks alleen nog aan te zetten... kan ik nu lekker mijn ogen dicht doen op de bank!!! En natuurlijk ook lekker genieten dat ik zwanger ben!!!! Ik heb in maart een miskraam gehad, toen was ik lang niet zo moe met 5 weken. Dus ik hoop dat de vermoeidheid gewoon een goed teken is dit keer!!!!!! *gaaaaaap*
heel erg herkenbaar dit.. Ik ben dood en dood moe.. en worstel me door de werkdagen heen.. de dagen dat ik vrij ben lig ik alleen maar te snurken.. Ik zie het ook maar als een goed teken, de kleine is goed aan het groeien en ontwikkelen, en tja dat kost energie.. We fijn te lezen dat meer dames het hebben.. Op werk vindt ik het wel lastig soms (ook wel eens een beetje eenzaam), ze weten namelijk nog van niks.
Hier nog iemand die in het zelfde schuitje zit als jou.. ook erg moe! Hopelijk gaat dit snel over.. geniet wel lekker van je zwangerschap ( zover dat al gaat natuurlijk )
Meiden, ik ben de hele zwangerschap zooooo moe en slaperig geweest! En nog steeds...eerst zijn het de 'slaaphormonen' haha! En daarna restless legs en nu restless legs EN de baby ) Hoop voor jullie een wat gunstiger scenario maar het went en je past je leven gewoon aan. Ik ga maar weinig de deur uit naast werk en studie. Nu ik ben gestopt met werken en studie nog maar 3 weekjes doorgaat, hoop ik weer wat meer tijd en energie te hebben. Kan iig slapen wanneer ik wil Geef er maar aan toe da's 't beste! Slaap lekker!!!
Ben jaloers op je, ik wou dat ik er toe aan kon geven maar denk dan dat mijn zoontje niet blij is hahahah Ik probeer juist de hele tijd bezig te zijn want dan slaap ik s'nachts lekker
Tja met een zoontje erbij zal het wel niet echt gaan!Ik moet zeggen: ik kan er ook nu pas echt aan toe geven want nu ben ik gestopt met werk...maar de hitte (ik woon in Griekenland) weerhoudt me van slaap!!! Misschien heb je een uurtje ergens hulp dat je ff kan gaan liggen...??
Ooh ja, heel herkenbaar! Ik ben nu 13 weken, maar nog steeds moe. Wordt er zo moe van...! Hoop dat het voor mij nu een beetje gaat afnemen..! Allemaal gefeliciteerd en een fijne zwangerschap!