Ik heb vanmorgen getest en heb er de hele dag mee rondgelopen. De foto staat in mijn foto album. 1 er verschijnt een lichtroze streep alleen niet helemaal rechts en met een boogje. 2 aan de rechter kant zitten boven en onderin 2 paarse stipjes alsof t er te weinig urine op gekomen is en niet doorloopt. Een vriendin zegt; het test lijntje hoeft niet recht te zijn, help gister ook al een vage test! En ben nu 3 dagen over tijd. Iemand advies????
Sorry, dit is helaas geen positieve test.. hij lijkt niet goed te zijn doorgelopen.. Toch even een nieuwe test doen ben ik bang.. succes
Ja das een foute test. Hoe lang hou je de test in de urine? Misschien iets langer doen als je het gister ook al zo had.
Vorige week had ik ook al een vage test. 😞 maar beter als deze ondanks dat voor mijn nod was.
Klopt niet wat vriendin zegt...sorry. Het lijntje moet er juist net zo uit zien als de controlestreep. Kromme lijnen, scheve lijnen, driedubbele lijnen, in veel gevallen ook pennestreepjes.....allemaal ongeldig helaas. Foutieve testen (fabricagefout) of test niet goed gebruikt. Ik zou anders een ander merk test kopen of desnoods CB Digitaal die zegt zwanger/niet zwanger. Geen gedonder met rare streepjes en gelijk duidelijkheid! De CB Digitaal kun je nu prima doen aangezien je overtijd bent. Ik hoop dat je dit nog leest aangezien je nu nieuwe testen gaat kopen. Koop dan dus ook even de CB Digitaal!
Nee, die zijn anders. Die van Etos zijn hetzelfde als Kruidvat 2 voor 5 euro. DA testen zien er compleet anders uit.
Ik heb ze gekocht, waren trouwens trekpleister en geen da ik test zo gelijk en morgenvroeg, mocht ik zondag nog niet ongi zijn test ik een andere test!
Okay... Ik heb ook zo iets maar dan van 123 testen en daar moeten maar twee druppels op dus vandaar mn vraag 😄
Haha okee! Heb de testjes gehaald, alleen heb net de test gedaan en ineens buikpijn, alleen dat heb ik wel vaker gehad. Test geeft negatief maar ben nooit over tijd.. Dus moet nog maar even afwachten dus! En misschien zie ik straks nog wel een lijntje heb teveel lintjes gezien haha!
Als ik zo kijk denk ik ook dat je niet zwanger bent. Als je al 3 dagen overtijd bent zou je nu al wel een knaltest moeten hebben, deze is niet eens lichtpositief. Eerder te veel urine gebruikt. En die van het KV zijn best gevoelig. Ik denk helaas voor jou, maar op naar de volgende ronde.
Ken vriendinnen die pas na een hele tijd positief testte, zolang ik niet ongi ben hou ik hoop😊